امنیت گستران عالم

بوسیله گزارش روابط اشتراکی ارتش، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» در حاشیه نویسی سنت تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مهذب در جمع خبرنگاران اعتراف داشت: این دو مثال گرانقدر در سنین ۱۸ و ۲۲ سالگی برای متلاطم کوبیدن دشمن متجاوز وارد عرصه شدند و ما امروز از این عزیزان فراگیری شجاعت، ایستادگی، مقاومت و پایداری می گیریم.

وی افزود: شهدا بخاطر شرف، ناموس، مکتب، دفاع از انقلاب و اسلام و حدود و ثغور قلمرو تا پای جان ایستادند، تا ما امروز سرمان را پشته بگیریم و با افتخار تو دبستان جهاد و شهادت گام برداریم.

امیر دریادار سیاری با اظهار اینکه امروز احترام غیرت و پیروزی ما در گرو ادامه متد شهداست، افزود: جایگاهی که امروز تو دنیا داریم، متأثر از رشادت شهدای عزیز است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: اگر رشادت و دلاورمردی این عزیزان نبود، وضعیت امروز ما همچون دوران قاجار داخل کمترین سطح، انقراض و زبونی سپری می شد که هر از گاهی بخشی از ملک جدا می شد و درون مقابل، کاری صورت نمی گرفت.
  • ۹۸/۰۴/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی