امنیت گستران عالم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مرضیه سی سی پور افزود: امروز شرایط جوی و دریایی آرامی برروی استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب داخل ساعات پس ازآن از تعاقب گذر ابر پیش بینی می شود.  

وی تصریح کرد: از روز یکشنبه با نفوذ کردن سامانه بارشی از سمت جنوب مغرب کشور، به تدریج افزایش سحاب و برروی خلیج فارس رگبار بارش و رعد و برق پیش بینی می شود.

 کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسیاستان هرمزگانبا اظهار این که از روز دوشنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی ضمن متلاطم شدن مناطق دریایی، بارش ها در مناطق غربی استان آغاز و بتدریج سایر نقاط استان را نیز در بر می گیرد، اقرار کرد: فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان سزاوار سرزنش هشیاری خواهد حیات و جهت رگبار باران و پیشرفت یاجنبش سریع وعظیم و صاعقه گاه تگرگ، افزایش وقت ای سرعت باد، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی خواهد شد.  

وی با اشاره به این که این سامانه روز پنجشنبه از استان بیرون خواهد شد، اضافه کرد: دریا روزهای دوشنبه و سه گانه شنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً پرموج پیش بینی می شود.  

سی سی پور داخل پایان افزودن کرد: از نظر دمایی از فردا افزایش نسبی دمای کمینه، حین فعالیت سامانه بارشی کاهش دمای بیشینه و پایان هفته کاهش دمای کمینه پیش بینی می شود.
  • ۹۸/۰۹/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی