امنیت گستران عالم

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

هوندا مقدماتی بار استاندارد هیبریدی CR-V را در سال ۲۰۱۷ و داخل نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد. تو آن زمان با اینکه بسیاری تفکر می کردند هوندا به سرعت این معیار را روانه ی میدان ایالات متحده ی آمریکا خواهد کرد؛ ولی در کمال تعجب این اتحاد نیفتاد. حالا دو سال پس از رونمایی از CR-V هیبریدی هوندا بالاخره تصمیم به ارسال این خودرو به راسته بزرگ آمریکا محزون است. هوندا روز چهارشنبه از CR-V هیبریدی ۲۰۲۰ را به طور رسمی پرده برداری کرد. مدل متاخر این خودرو برای سال ۲۰۲۰ دستخوش تغییراتی داخل بخش قشری شده است و امکانات بیشتری هم نسبت بوسیله قبل دارد. 



نمره تغییرات ظاهری CR-V هیبریدی در مقایسه با نسخه ی عادی آن در نگاه ابتدا فرمان میسر ای حلق. چراغ های مه شکن درون این مدل به صورت یکپارچه با سپر مدل سازی شده اند و جلوپنجره همچنین مقداری تغییر کرده است. تو مدل هیبریدی چراغ های مه شکن بوسیله شکل نواری از LED طراحی شده اند، اما تو معیار های معمولی CR-V این چراغ ها گرد هستند. درون بخش عقبی نیز می نبوغ بوسیله چراغ های قفا تیره اثر جزیی و خروجی اگزوز جدید کرومی رمز کرد. هوندا رینگ های جدیدی حزن بخاطر این نمونه طراحی کرده است و در نهایت روی مدل هیبریدی نشان هیبرید به چشم می خورد. 



تغییرات هوندا CR-V هیبریدی ۲۰۲۰ درون کابین نیز ادامه دارد. کنسول مرکزی دارای نقشه کشی جدیدی است که کار کردن با آن را مایه تسلی پر حرارت می کند. تو تیپ های تورینگ CR-V هیبریدی امکاناتی قرین شارژر بدون سیم Qi، نمایشگر رنگی درون نشان دهنده ها، پورت USB برای سرنشینان عقب، نمایشگر ۷ اینچی لمسی برای سیستم مالتی مدیا، اندروید اتو و اپل کارپلی دیده می شوند. هوندا CR-V هیبریدی دارای کنسول مرکزی متفاوتی در مقایسه با نسخه های معمولی این خودرو است و به جای اهرم تعویض دنده، چند کلید دیده می شوند. این مدل همچنین دارای کلیدی است که با فشردن آن عملکرد خودرو بهبود پیدا می کند. مقاله های مرتبط:طایفه جدید هوندا CR-V معرفی شدنقص فنی در پیشرانه توربوشارژ هوندا تأیید شد

هوندا کراس اور هیبریدی خود را بوسیله یک پیشرانه ی ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز کرده است که اقتدار کار کردن با سیکل آتکینسون را دارد. درون پیاده شدن این پیشرانه ی بنزینی از یک اتومبیل برقی هم یکروز گیری شده است که مجموع قدرت سیستم هیبریدی را به ۲۱۲ اسب بخار و گشتاور آن را به ۳۱۴ نیوتن متر می رساند. قدرت موتور این خودرو به هر چهار چرخ واگذاری می یابد. هوندا هنوز عدد دقیق برای استعمال بنزین و آلایندگی CR-V هیبریدی منتشر نکرده است ولی گفته که مصرف سوخت این مدل ۵۰ درصد پایین تر از نسخه ی بنزینی CR-V است. باتری معیار هیبریدی داخل مادون صندوق بار کار گذاشته شده است. صندلی های ردیف دوم داخل این خودرو با این وجود همچنان قابلیت تا شدن بوسیله صورت ۶۰/۴۰ را دارند. 



هوندا در نسخه ی بنزینی CR-V از یک پیشرانه ی ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی مجهز به توربو شارژر کاربرد کرده است که ۱۹۰ اسب تبخیر غلبه دارد. این معیار به یک قوطی دنده ی ضریب متغیر CVT مجهز است و خریداران امکان برگزینی نسخه ی دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک را دارند. هوندا CR-V معیار ۲۰۲۰ از نظر پناه همچنین دست افزار های زیادی برای گزارش دادن دارد. هوندا پکیج تجهیزات امنیت فعال خود به اشتهار Honda Sensing را به رخ استاندارد در این خودرو نمایش می نرم که دربرگیرنده مواردی همچون سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم نمره عابر پیاده، رادار بین خطوط، جهیز جلوگیری از خروج از خط، سیستم کروز کنترل هوشمند و سیستم هشدار نقطه کور است. هوندا برای پناه عابران پیاده، نسخه ی هیبریدی CR-V را به یک صدا ساز مصنوعی مجهز کرده تا در سرعت های پایین با تولید صوت به عابران عبور خودرو را هشدار دهد. هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰ از خزان آینده بااطلاع بازار آمریکا خواهد شد اما خریداران برای دست پیدا کردن به مقیاس هیبریدی این خودرو باید تا اوایل سال ۲۰۲۰ فراغت کنند. هوندا هنوز جزییات قیمتی این مدل را همچنین منتشر نکرده است. بیشتر بخوانید:بوگاتی تولید مدل کراس اور را هدف اندوهناک استکراس اور چینی آی ویز U5 رکورد جهانی گینس را به اشتهار خود ثبت کردچرا خودروهای مدرن به سیستم صاعقه ۴۸ ولتی احتیاج دارند؟چرا هواپیماهای هیبریدی آینده صنعت هوانوردی جهان خواهند بود؟هنگ چی از ابرخودرو هیبریدی و شاسی بلند خودران رونمایی کرد