امنیت گستران عالم

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

الگوریتم پیشنهاد ویدئو در یوتیوب در بسیاری از موارد جهت ضلالت کاربران می شود. ویدیوهای پیشنهادی برخی اوقات هیچ ارتباطی با قصد و نیت مقدماتی ی شما ندارند و شاید تو نهایت، کاربر را در مسیری کاملا سهو قرار دهند. ویدیوهای پیشنهادی درون بسیاری از موارد به رخساره کاملا عجیبی شخصی می شوند و محتوایی کاملا نامربوط دارند. موزیلا با شناساندن افزونه ای جدید به معروفیت RegretsReporter غرض دارد تا با مشارکت کاربران، پیشنهادهای عجیب و نامربوط یوتیوب را وقوف کند. این افزونه درون فرایند جمع سپاری تلاش می کند تا درک بهتری از الگوریتم پیشنهاد یوتیوب بوسیله کاربران دهد و جزئیات کشف شده از الگوها را منتشر کند.

موزیلا سال گذشته طی برنامه هایی، روایت های پیشنهاد ویدیوی یوتیوب را از کاربران ستاندن کرد. به عنوان مثال، کاربری که به عقب ویدئو درباره ی وایکینگ ها بود، درنهایت با ویدیویی مربوط بوسیله سلطه نژاد سفید روبه رو شد. کاربری دیگر که ویدیوهایی با واژه ی کلیدی «fail» را جست وجو می کرد، داخل نهایت محتوایی شامل تصادف های خطرناک خودرویی را داخل مقابل خود دیده بود.الگوریتم پیشنهاد ویدیوی یوتیوب فداکار اوقات کاربر را گمراه می کند

تاکنون هیچ گاه فعالیت مستقلی داخل معیار ارشد با هدف ردگیری و بررسی الگوریتم پیشنهادی یوتیوب عمل نشده است. درواقع همیشه جای یک مطالعه تهی بوده است که چگونگی انتخاب یک ویدئو را بخاطر پیشنهاد در یوتیوب تحلیل بطی ء. سخنگوهای موزیلا اعتقاد دارند بالاخره باید این طور تفریق مستقلی روی سیستم یوتیوب ارتکاب می شد.

اشلی بوید، معاون ارشد موزیلا درباره ی تکاپو های اخیر شرکتش می گوید: «همیشه در موضوع داده ها غلط، توجه زیادی بوسیله فیسبوک می شود که البته دور از عدالت غصه نیست. ازطرفی المان های متعدد دیگری هم در اکوسیستم دیجیتال وجود دارند که تاکنون توجه زیادی قبض نکرده اند و یوتیوب یکی از آن ها است. ما گفته های یوتیوب را بررسی کردیم و وارد شدیم که آن ها به نگرانی ها تاثیر داده اند. یوتیوب می گوید که تو خوش نویسی بهبود قرار دارد، اما هیچ راهی بخاطر بررسی و تأیید ادعای آن ها نیست».

یکی از سخنگوهای یوتیوب درون نفوذ کردن بوسیله اخبار متاخر دعوی کرد که شرکت ابد از تحقیق روی الگوریتم های پیشنهادی اش استقبال می نرم. البته او در امتداد می گوید که سیستم پیشنهاددهی یوتیوب قدیم در خوش نویسی توسعه و بهبود فراغت دارد و نمی توان تنها با چند شکایت و روایت محدود، مرزی مشخص بخاطر تشخیص محظور های الگوریتم مشهود کرد. به گفته ی سخنگوی یوتیوب، آن ها عزب تو سال گذشته بیش از ۳۰ تبدیل را در ساختار پیشنهاددهی پیاده کرده اند تا پیشنهادهای بیرون از عرف را بهبود دهد.

پلتفرم عرشه مالکیت گوگل تاکنون بارها کفالت دار بوسیله گشایش الگوریتم پیشنهاد خویشتن شده است. مدیران یوتیوب تو مصاحبه های گوناگونی پیشنهادهای اشتباه الگوریتم و راهنمایی کاربران به جانب ویدیوهای بیزاری پراکنی و تئوری توطئه را تأیید کرده اند.



افزونه ی جدید موزیلا، داده های ارسالی ازسوی کاربران را به این شرکت عرضه می کند. در میان داده های ارسالی، اطراف ی زمانی مراجعه ی کاربر به یوتیوب وجود دارد، اما اطلاعاتی درباره ی موضوع جست وجو و ویدیوهای مشاهده شده ارائه نمی شود، مگر اینکه خویشتن کاربر برای ارسال آن داده ها ابراز تمایل کند. کاربران می توانند با استفاده از افزونه، جزئیات بیشتری از ویدیوهای نامناسب (با اصطلاح تأسف برانگیز در افزونه لحاظ شده اند) پیشنهادی را به موزیلا ارسال کنند. این داده ها به موزیلا کمک می کند تا جزئیات بیشتری درباره ی ویدیوی گزارش شده جمهع آوری کرده و چگونگی راهنمایی کاربر به ویدئو را غصه تفریق درنگ.

موزیلا امیدوار است که افزونه ی جدید، چگونگی فرایند پیشنهاد را درون الگوریتم یوتیوب کشف کند و به سمت شفاف سازی بیشتر پیش برود. آن ها در تفریق خود به عقب پاسخ بوسیله این سؤال ها هستند که کدام نوع از ویدیوهای پیشنهادی، به محتوای نژادپرستانه، تندی آمیز خواه دسیسه آمیز منجر می شوند. در هدفی دیگر، موزیلا تلاش می یواش تا الگوی زمانی پیشنهاد محتوای خطرناک را داخل یوتیوب حصول کند.

بوید تو امتداد ی صحبت هایش درباره ی افزونه و برنامه ی جدید می گوید: «من بسیار علاقه دارم که مردم، تأثیر ادراک جعلی را خصوصا تو این حوزه و سیستم پیشنهاد ویدئو روی زندگی خود خبردار شوند. این تأثیر و فرایند نباید مبهم و ناشناس باشد و ما می توانیم با شفافیت بیشتر، کنترل روی آن را افزایش دهیم».مقاله های مرتبط:مدیرعامل یوتیوب از عملکرد جهیز پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کردحکمرانی الگوریتم ها بر جهان؛ آمازون

سخنگوی موزیلا می گوید در مسئله فرایند بررسی و تحلیل الگوریتم یوتیوب، حریم مخصوص کاربران کاملا حفظ کردن می شود. داده های دریافتی از افزونه، بوسیله یک ID احصائیه کاربری متصل می شوند که بوسیله قیافه کاملا ناگهانی ساخته شده است و هیچ ارتباطی با حساب کاربری فرید درون یوتیوب ندارد. به علاوه، تنها موزیلا بوسیله داده های بی تجربه دسترسی خواهد داشت. این افزونه، داده های موجود تو پنجره های خصوصی مرورگر را جمع آوری نمی کند. درنهایت در گزارشی که با تکیه پهلو داده های دریافتی منتشر خواهد شد، حداکثر تلاش به کار خمود می شود تا تهدید شناسایی کاربران به حداقل برسد.

موزیلا داخل تحقیقات جدید درباره ی الگوریتم پیشنهاد یوتیوب، هیچ متد قرارداد رسمی با گوگل یا یوتیوب ندارد. البته بوید می گوید آن ها با یوتیوب داخل ارتباط بوده اند و کفالت دار به وجه اشتراک مجله نتیجه ی تحقیقات هستند. البته یوتیوب می گوید فناوری مورد کاربرد توسط موزیلا کمی مناظره برانگیز است و نمی نبوغ اصطلاح «تأسف برانگیز» را در تنظیمات و جزئیات افزونه، به دهش تحلیل کرد.

فرایند جمع آوری اطلاعات در افزونه ی جدید موزیلا بوسیله مدت ۶ ماه عمل می شود و پس آن نتایج دراختیار کاربران و یوتیوب قرار می گیرد. بوید درون سرانجام گفتگو هایش می گوید: «ما متقی هستیم که یوتیوب تعهدی طولانی نسبت به رفع بغرنج دارد. امیدوار هستیم که نتایج تحقیقات، اطلاعات بهتری را دراختیار آن ها قرار دهد و منجر به بهبودهای جدی در سیستم پیشنهاد محتوا شود».بیشتر بخوانید:هجمه رسانه ای شدید خبرگزاری های دولتی چین علیه واگذاری آرم به انویدیاچهارده ترفند برای تصحیح تصاویر داخل یواش ادوات لایت رومپشتیبانی از سرویس های Firefox Send و Firefox Notes متوقف می شودراه اندازی مقر جدید و استخدام ۲۰ هزار کارمند در آمریکا؛ پیشنهاد بدیع جهش تاک بخاطر دعوت موافقت ترامپاوراکل با خرید جهش مو بوسیله دنبال تکثیر نام سرویس های ابری خود است
ایزی پی در مجاهدت است که بهترین و سریع العمل ترین خدمات را به تمامی کاربرانی که با حمل و نقل اشتراکی تهران و همچنین عوارض آزادراهی ملک در ربط هستند، ارائه دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن ایزی پی، سرویس خرید بلیت تک سفره مترو و اتوبوس های تندرو تهران است. با مراجعه بوسیله اپلیکیشن ایزی پی و مشاهده ویدئوی زیر بدون حضور در باجه های مترو بلیت مورد سفره خریداری کنید.دانلود رایگان اپلیکیشن ایزی پی



درون ویدئوی مافوق می توانید روش صیقل مالیات آزادراهی و خرید طرح ترافیک را مشاهده کنید.نیز با کلیک روی لینک زیر استعلام پلاک خودرو خود را رایگان ستاندن کنید:استعلام رایگان پلاک



 

نسخه متاخر اپلیکیشن ایزی معلول با تغییرات کوچکتر به روزرسانی شد:کاهش ظرفیت اپلیکیشن (از ۱۳ مگابایت به ۱ مگابایت!!!)به روزرسانی خودکارارائه وب اپلیکیشن اختصاصی بخاطر iOSافزودن سرویس پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت (مشاهده جزئیات و پرداخت جریمه خودرو و موتورسیکلت)اضافه امکان خرید بلیت تک سفره BRT خطوط ۱ و ۷ (راه آهن-تجریش) و (آزادی-تهران پارس) - مترو کرج، هشتگرد، فرودگاه امام خمینیافزودن سرویس خرید الکترونیکی بلیت ترن حومه ای که محتوی مسیرهای تهران، پرند، هشتگرد، قزوین، پیشوا، ورامین، تاکستان، فیروزکوه و آبیک استافزودن مشاهده جزییات سابقه تراکنش هاافزودن قابلیت برداشت وجه از کیف پولافزودن انتقال وجه از کیف پول به دیگرانافزودن پول اعانه گذاری رسید پرداختافزودن سرو پارک حاشیه نویسی ای هوشمند تهرانبهبود واسط کاربری صیقل با کد QRبهبود واسط کاربری سرویس ها براساس نظرات کاربران

کاربران عفیف باید توجه داشته باشند که استفاده از تمامی خدمات ایزی پی رایگان است.دانلود رایگان اپلیکیشن ایزی معلول از کافه میدان با حجم یک مگابایت!!امکانات اپلیکیشن ایزی اثر:

اپلیکیشن پرداخت و کیف پول ایزی معلول محتوی سرو های دامن است که فقط با یک وهله انتصاب و کوشا سازی دیگر نیازی به نصب دوباره و به روزرسانی نخواهید داشت:استعلام و پرداخت قبوض خدماتی (برق ،آب ،گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه، عوارض شهرداری، سازمان عوارض)شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوسبلیت مورد سفره مترو و بلیت تک سفره اتوبوس BRT تهرانشارژ روی گیت کارت بلیت مترومشاهده جزییات تردد و پرداخت قرضه طرح ترافیک تهرانمشاهده روزهای مشروع تردد شده در طرح کنترل آلودگی هوامشاهده جزییات تردد و پرداخت عوارض آزادراهی کشوراستعلام و پرداخت خلافی خودرو و اتومبیل سیکلتخرید شارژ موبایل (شارژ مستقیم و شارژ با کد)فروش بسته اینترنت موبایلشارژ خودکار لذت پول ازطریق یگانگی بوسیله بانکپرداخت اجاره تاکسی (فون پی، تاکسی)پرداخت قبوض و استعلام و صیقل قبوض خدماتی (برق ،آب ،گاز، تلفن، تلفن همراه، مالیات شهرداری، اداره مالیات)انتقال موجودی پول به عده موبایل دیگرانبرداشت از احصائیه لذت پولخرید بلیت ترن حومه ای راه آهنخرید رخت ازطریق اسکن کد QRکیوآرکد اختصاصی برای هر کاربر

و بوسیله زودی خدمات دیگر.

با انتصاب اپلیکیشن ایزی اثر و فعال سازی لذت پول ازطریق تلفن همراه تان، هر لحظه و هر جا، عاری احتیاج بوسیله پول نقد و کارت بانکی، از خدمات شهری و صیقلی لذت خواهید برد. کیف پول الکترونیکی ایزی معلول قادر خواهد حیات پرداخت ها و سوابق خریدتان را مدیریت کند. لازم به ذکر است مجموعه ایزی جای پا با ثروتمند بودن سامانه های صیقل عوارض آزادراهی و همچنین خرید طرح ترافیک روزمره و مدت دار، تمامی نیازهای حمل و نقلی کاربران را برطرف خواهد کرد.

کاربران معتبر می توانند با رجوع به سایت ایزی پی و دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن ایزی پی خواه استعمال از نسخه وب اپلیکیشن ایزی پی از تمامی خدمات فوق بوسیله رایگان بهره مند شوند.هم چنین در آینده نزدیک می توانید با مراجعه به بسرنوشت شوم دچار کردن منحصر عرض خرید در اپلیکیشن ایزی اثر و اعتبارسنجی های لازم مبالغ یک الی ۵ میلیون تومان اعتبار جهت خرید از فروشگاه های شریف سراسر ملک ستاندن کنید.

عاشق معارفه رسانی های بعدی ایزی معلول در زومیت باشید.بیشتر بخوانید:بررسی سایپا کوییک هاچبک دوست داشتنی پلاستیکی از نگاه خودرو۴۵رونمایی محصول متاخر لباسشویی پاکشومادردهای خود را با مراجعه به کلینیک درد راد تداوی کنیدساخت سایت و فروشگاه صنف ای با سایت ساز رایومحصولات دکوراسیون تویی در فروشگاه آل دکور
سلول های ما هنوز اسرار زیادی درباره ی منشأ خود دارند که از آن ها بی خبریم؛ اما ویروس های غول پیکری که اخیرا کشف شده اند، امکان پذیر است سرنخ هایی از یکی از این اسرار، یعنی پیدایش اسرارآمیز انبار واقعی دستورالعمل های ژنتیکی (هسته)، داشته باشند.

حیات هسته وجه تمایز سلول های یوکاریوتی از دیگر اشکال سلولی حیات است. باکتری ها و باستانیان (آرکیاها) حلقه ای ارشد یا قطعه ای آزاد از DNA دارند که درون مایعات سلولی آن ها غواص است. محظور مبهم برنده وجود بسان گیاهان و جانوران مواد ژنتیکی خویشتن را به طور زیرکانه ای داخل اطراف پروتئین هایی به نام هیستون پس انداز می کنند و آن ها را درون اندامک های خاصی بوسیله نام هسته جاسازی می کنند؛ اما یکی از سؤال های در حافظه دانشمندان این است: چگونه هسته لباس گرفته است؟

در سال ۲۰۱۹، ماساهارو تاکمورا، ویروس شناس دانشگاه توکیو و همکارانش ویروس غول پیکری را کشف کردند که می توانست سلول آمیب (Acanthamoeba castellanii) ربوده شده را مجبور درنگ پوشش پوسته مانندی در اطراف خودش تشکیل دهد. آن ها آن را مدوساویروس شهرت نهادند که برگرفته از شهرت مدوسا، حافظ افسانه ای است که می توانست مردم را به عقل تبدیل کند.

اکنون، تاکمورا فرضیه ی جدیدی درباره ی تکامل هسته پیشنهاد کرده است که قطعات DNA بسته بندی شده با پروتئین را محتوی می شود. همانند بسیاری از موضوعات زیست شناسی، این فرایند فرضی همچنین پیچیده و تیره است؛ ولی تاکمورا فکر می کند شاید چیزی مشابه آن صورت داده باشد.

سلول های اولیه یوکاریوتی دارای DNA آزاد با ویروس های غول جسم آلوده شدند. این ویروس ها از غشای سیتوپلاسمی سلول کاربرد کردند و آن ها را محکم در اطراف خود کشیدند تا از فرایند افزایش ویروس در سلول محافظت کنند. با بخشیدن زمان، سلول میزبان همین کار را برای DNA خود ادا داد تا از آن دربرابر حمله ویروس محافظت کند؛ درحالی که درون همان حین، ژن هایی برای هیستون ها تکامل عدل تا DNA خود را بیشتر فشرده کند. این ژن ها اکنون در DNA ویروسی همچنین یافت می شوند.

تشابهات میان غشاهایی که ویروس ها از آن ها برای افزایش درون سلول مصرف می کنند و غشاهای هسته ی سلول های ما جهت شد پژوهشگران حدس کنند که سلول های اجدادی ما بخاطر مراقبت از ژنوم خود دربرابر حمله ی ویروس ها نوعی استراتژی بسان استراتژی ویروس ها ابداع کرده اند.مقاله های مرتبط:هرآنچه باید درمورد سلول ها و عملکرد آن ها بدانیددانشمندان ارگانیسمی با ژنوم کاملا ساختگی ساختن کردندموفقیت دانشمندان در ویرایش دقیق ژنوم میوکندری

مدوساویروس همچون ویروس های دیگری مانند ویروس فلج اطفال برای همانندسازی حباب مخصوص به خود را نمی سازد. این ویروس راهش را به داخل هسته ی سلول پیدا و از ماشین آلات میزبان برای تکثیر خویشتن استفاده می کند؛ بنابراین، درون روند تکثیر ژنوم ویروس و میزبان می توانند باهم وجود داشته باشند. باوجوداین، مدوساویروس برقرار مانند میزبان های آمیب خود ژن های هیستون و DNA پلیمراز دارد که علامت می دهد این ژن ها بین ژنوم ویروسی و میزبان جابه مکان شده اند. این انتقال DNA بین ویروس و سلول های یوکاریوتی احتمالا راه دیگری نیز داشته است. پژوهشگران معتقدند آمیب ها ژن های پروتئین واقعی کپسید را از ویروس ها اندوهناک اند. تاکمورا نوشت:گمان می زنم بخشی از همانندسازی DNA ویروسی ممکن است به همانندسازی ژنوم میزبان کمک کرده باشد و مزیت های تکاملی به همراه داشته است.

ماده ی ژنتیکی مبصر ویروس های غول پیکری مثل پاکس ویروس ها بسیار از ۴۰۰ پروتئین را کد می نرم. برخی از آن ها قرین پروتئین کلاهک RNA پیام رسان پروتئین هایی هستند که در یوکاریوت ها نیز بود دارند؛ ولی این پروتئین ها در باکتری ها یا باستانیان دیده نمی شود.

همچنین، تجزیه و تحلیل مولکولی DNA پلیمراز پاکس ویروس مدال داده است که این DNA پلیمراز ارتباط خلط با DNA پلیمراز یوکاریوتی دارد. تاکمورا خاطرنشان می کند:هنوز بخش های زیادی از این فرضیه باید آزمایش شود؛ اما با نظریه ی برجسته ی تکامل هسته سازگار است؛ نظریه ای که می گوید غشاهای هسته از غشای خفیه سلول های یوکاریوتی مقدماتی حاصل شده اند. همچنین، به توضیح برخی از فرایندهایی کمک می بطی ء که ممکن است داخل آن نقش داشته باشد. فرضیه ی به روزرسانی شده ی متاخر می تواند تأثیر عمیقی روی معاینه ی منشأ سلول های یوکاریوت بگذارد و مبنایی برای مناظره بیشتر درباره ی نقش ویروس ها در تکامل هسته یوکاریوتی مجهز کند.

این پژوهش داخل نامه ی Frontiers in Microbiology منتشر شد.بیشتر بخوانید:آیا تاردیگریدها سرسخت ترین موجودات روی زمین هستند؟آیا درختان می توانند بوسیله پیداکردن جسد تو حال پوسیدن دستیار کنند؟رویداد نورالینک ایلان ماسک، متخصصان علوم اعصاب را ذیل تأثیر صبر ندادذرات بنیادی؛ از پل دیراک تا ریچارد فاینمندانشمندان با ایجاد مایع معلق، موفق شدند اجسام را در سطح زیرین آن شناور کنند
تجربه قصبه ساله ویستا الکترونیک تاو درکنار چونی عزیز و خدمات بی ایست ما، نشانگر درستی گزینش شما است.فعالیت های ویستا الکترونیک تاومشاوره و ابتیاع تجهیزات برق اضطرارینصب و راه اندازی، پشتیبانی و نگه داریطراحی، تولید، پیاده سازی، نگه داری و تعمیرات انواع سیستم های برق اضطراریارائه مشاوره و راهکار بخاطر حل مشکلات شبکه برقفروش انواع یو جای پا اسفروش تجهیزات شبکه (Passive
مشارکت دانش زمینه پارس پک، با تکیه بر فناوری ابری تلاش کرده تا نیازهای متفاوت انواع کسب وکارها، از یک استارتاپ کوچک تا کارمند بزرگ را پشتیبانی یواش. این شریک خدمات واریته همانند: ابر سرور، هاست ابری، CDN، SSL و ثبت دامنه را با کیفیتی قطع با کلاس جهانی ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با سرویس های پارس پک، می توانید از سایت Parspack.com بازدید کنید.

درخت سرو بخر، اجر ببر!

درون جشنواره ی تابستانی پارس پک علاوه به خشکی امدن لذت استفاده از سرو با کیفیت، کیف برنده شدن هم امتحان کنید. شما می توانید از ۲۵ مرداد الی ۲۵ شهریور با خرید سرور، هاست و سایر خدمات پارس پک در این یک ماه امتیاز کسب کنید و خیس ی هدایای متنوع این مهمانی شوید. همین حالا با کلیک روی این لینک  باخبر جشنواره شوید.هدایای عید!

هرچه تشخیص شما تو عید ی تابستانی پارس پک بیشتر باشد، بخت شما تو قرعه کشی اهدای جوایز زیر، بیشتر می شود:نفر نخست: ۱۰ میلیون تومان حیثیت استفاده از خدمات پارس پک خواه یک عدد کنسول ورزش PS4نفر دوم: ۵ میلیون تومان عرض مصرف از خدمات پارس پک یا یک عدد ساعت هوشمند Galaxy Watchنفر سومین: ۳ میلیون تومان جاه مصرف از خدمات پارس پک یا یک عدد هدفون بی سیم Galaxy Buds

نیز علاوه بر هدایای اصلی، به بیشترین نمره کسب شده درون این جشنواره، عاری قرعه کشی یک مغز دستبند هوشمند Mi Band 4 اهدا می شود. در عاقبت هم به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان به ظرف قرعه ، ۲۰ قدر ۲۰۰ هزار تومانی سفارش هاست تقدیم می شود. با کلیک روی این لینک می توانید درباره ی این جوایز، اطلاعات بیشتری کسب کنید.فرصت را از دست ندهید!

اگر این روزها به تامل ابتیاع هاست، گام یا خداوندگار هستید می توانید درکنار دریافت خدمات با کیفیت از پارس پک، پر حرارت ی دلگشا طالع این جشنواره ی تابستانی هم شوید. فراموش نکنید بخاطر شریک در عید ی تابستانی پارس پک، تنها یک ماه فرصت دارید! برای آشنایی بیشتر با جزئیات این جشنواره، روی این لینک کلیک کنید.بیشتر بخوانید:فروشگاه آنلاین مای شیائومی، مرجع تخصصی اعلام و محصولات شیائومی، افتتاح شداچ پی سرویس، تعمیرات لپ تاپ hp درون ایرانایسر سرویس؛ یکی از نمایندگی های لپ تاپ ایسر Acer داخل ایرانخرید از آمازون را با مالتینا تجربه کنیدتویوتا کمری، پرفروش ترین و محبوب ترین سدان اقتصادی از نگاه خودرو۴۵
نشست شریک ریلمی درون رویداد IFA 2020 نیز تمام شد و تماشاچی رونمایی از محصولات جدیدی از شرکت چینی بودیم. ریلمی در دیدن دارد حضور پررنگ تری را در بازار اروپا تجربه نرم. سران همکاری چینی داخل خلال برگزاری کنفرانس خبری تشریح دادند که ریلمی در نظر دارد طی دو سال آینده، تمرکز بیشتری روی راسته کشورهای اروپایی داشته باشد. درواقع شرکت چینی می خواهد متشابه بازار هند، سهم بیشتری از بازار گجت های پوشیدنی و گوشی های هوشمند پرسود اروپا را بوسیله مشت آورد.

در همین راستا همچنین همکاری چینی از محصولات جالبی برای میدان اروپا و دیگر نقاط دنیا رونمایی کرد که شاید مهم ترین آن ها را بتوان روزگار هوشمند ریلمی واچ اس پرو دانست. بااین حال، سران ریلمی، اطلاعات محدودی از شایسته کردن هوشمند جدیدشان منتشر کردند. درحال حاضر تنها می دانیم که ریلمی واچ اس پرو دارای نمایشگری با پنل AMOLED است و صفحه نمایشگری با طراحی گرد دارد.

چنین مدل سازی تو نوع خود بسیار جالب است؛ زیرا نسخه عادی ریلمی واچ از مدل سازی مستطیل شلکی شبیه بوسیله اپل واچ برخوردار بوده و طراحی متاخر ریلمی واچ اس پرو آن را متشابه به ساعت های هوشمند سامسونگ می کند. در جریان رویداد خبری ریلمی که به صورت مجازی برگزار شد، شرکت چینی تصاویری از طراحی ظاهری ریلمی واچ اس پرو مدال داد؛ اما نکته ی جالب، شباهت واچ اس پرو ریلمی بوسیله گلکسی واچ ۳ سامسونگ وجود.





پس از رونمایی از ساعت هوشمند جدید، سران ریلمی از ایربادی کامل بی سیم به شهرت ریلمی بادز ایر پرو رونمایی کردند که درواقع نسخه ای پریمیوم از باد ایر شریک چینی محسوب می شود. بادز ایر ریلمی درحال حاضر راهی بازار هند شده است و اشتیاق می جوی نسخه ی پرو آن نیز به بازار کشورهای اروپایی فرستاده شود.

با نگاهی بوسیله طراحی ریلمی بادز ایر پرو می قابلیت شباهت بیش آن به ایرپاد پرو اپل را مشاهده کرد؛ البته موفقیت محصولات اپل بوسیله حدی حیات که بسیاری از شرکت ها برای تولید محصولاتشان از دستاوردهای کوپرتینویی ها الهام می گیرند. درون هر صورت، ریلمی بادز ایر پرو دارای انفراد هایی ازجمله لغوکننده نویز موجود تو پیرامون کاربر است. انتظار می رود درکنار مدل طولانی بی سیم ریلمی بادز ایر پرو، مدلی نیز به نام ریلمی بادز وایرلس پرو عرضه شود. معیار دوم بوسیله صورت بی سیم بوسیله مایه پخش کننده هموار می شوند؛ ولی دو سر هدست با سیم به یکدیگر متصل هستند.مقاله های مرتبط:هرآنچه آنر در IFA 2020 رونمایی کردTCL در ارتکاب 2020 دو تبلت، یک شایسته کردن هوشمند و یک ایرباد تمام بی سیم رونمایی کرد

زمان عرضه ی ریلمی واچ اس پرو و بادز ایر پرو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ رخ خواهد قسط و البته قیمتی برای آن ها مشخص نشده است. علاوه بر محصولات ذکرشده، ریلمی تلویزیون هوشمند، چراغ هوشمند و دوربین های امنیتی ۳۶۰ درجه ای را نیز راهی بازار اروپا خواهد کرد.بیشتر بخوانید:مشخصات و رندرهای ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو نمودار شدهرآنچه آنر در IFA 2020 رونمایی کردساعت های هوشمند آنر واچ GS پرو و آنر واچ ES شناساندن شدندTCL در ارتکاب 2020 دو تبلت، یک ساعت هوشمند و یک ایرباد طولانی بی سیم رونمایی کردگلکسی فیت 2 سامسونگ معرفی شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا هنرور ادامه انصاف: همین رؤسای جمهور اخیر را غصه که نگاه کنیم، حزن آقای خاتمی و غصه آقای احمدی نژاد و بی قراری آقای روحانی، دو ماه مانده به انتخابات گٌر گرفتند و بالا آمدند. از قبل کسی پیش بینی نمی کرد و فقط خود احمدی نژاد می گفت که غلام در پاستور هستم و تا سه ماه قبل از آن هیچ کس فکر نمی کرد که احمدی نژاد قهرمان شود.

او افزود: نکته بعد بی آرامی اینکه بسیاری از شخصیت های عمده و مشهور قلمرو هنوز تکلیفشان روشن نیست و هنوز تخیل فدایی ها این است که مقدور است آقای رئیسی یا آقای قالیباف بیاید یا مقدور است هر دو بیایند و ممکن است آقای محسن رضایی بیاید. اگر غم قرار است مبدا کنیم ابتدا باید جانب یک سری افرادی برویم و به آنها بگوییم «تو را بوسیله حضرت عباس تو یکی نیا».  برای اینکه خاطر امت اسودگی باشد، غلام خودم گفتم که نمی آیم.

باهنر افزود: اینکه جلسه و کمیته باید تشکیل شود، این کمیته در حال تشکیل شدن است و داخل آستانه تشکیل هستیم و ان شاءالله جلسات تشکیل و گفت وگوها آغاز می شود.

وی اضافه کرد: تشکل ها که من گفتم شناکننده هستند شبیه جمنا که درون انتخابات ریاست جمهوری حیات و بعد به شورای اتفاق تبدیل شد، ۸۰ درصد همان ها هستند و ترکیب و آدم ها مقداری مبادله می شوند و یک اسم متاخر هم می گذارند. مفرط ها از غلام سؤال می کردند که آیا تو مجلس یازدهم جمنا کاره ای بود یا نه؟ غلام جواب می دادم که جمنا بی آرامی هست، اندوه نیست. الان بی قراری برای ستادهای آتی باز این را می گویند؛ یعنی این گونه نیست که ستاد انتخابات باشگاه کلا منحل شود و به کنار بروند و عده ای جدید بیایند. اشکال این شناوربودن همین است. تا آن مردم ها که باید دور هم بنشینند بوسیله جمع بندی برسند و بعد تازه مدعی ها را لحن کنند و با آنها مباحثه کنند و به جمع بندی برسند، مقداری فرایند تمام می شود.

هنرور گفت: منهای اصلاح طلبان هنجارشکن که دنبال تحریم هستند و تعدادشان غصه الان ناچیز شده و دنبال فتنه بودند، اصلاح طلبان متحمل یک حٌسن نسبت بوسیله ما دارند و آن اینکه وقتی میدان را نگاه می کنند مقایسه می کنند و پیاده شدن ماخذ برداشت خودشان می گویند ما خوب و خوب تر و بی تفاوت و بد و بدتر داریم و از بین اینها مقایسه کرده یک نفر را تفویض می کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: تعدادی از دوستان ما می گویند چنانچه یک ذره از اصولگرایی طرف خراطی شده باشد، دیگر باید بیرونش انداخت و باید متعاقب کسی برویم که کاملا ناب باشد. به همین برهان ممکن است آنها در تحلیل هایشان به این نتیجه برسند که روحانی را پیاده شدن عارف تقدم دهند، علی رغم اینکه عارف تمام سابقه اش اصلاح طلبی است، آقای فقیه تازه می خواهد با مصالحه طلبان کار کند.
به گزارش همشهری آنلاین،  واکسن کرونا تو ۸-۷ ماه گذشته مهمترین دغدغه جوامع علمی جهان بوده و البته همه انسان دنبال خبری از کشف و اثبات آن هستند.  کشورها و مراکز علمی مختلفی نیز روی واکسنکرونا تحقیق می کنند؛ از جمله سرزمین خودمان ایران.

تاکنون روسیه یک واکسن را رونمایی و تست کرده است.  چروک هم از اول تزریق گستردهیک واکسن برای کرونا خبر داده است.  دانشگاه آکسفورد نیز خبرهای مختلفی از واکسن کرونا منتشر کرده است.  دانشگاه کمبریج هم از واکسن متفاوتی برایکرونا معارفه داده است.  باهم اتحاد کردن مدرنا تیمار از موفقیت آمیز بودن واکسنش وقوف داده است. هندی ها هم گفته اند تا ته سال واکسن کرونا را نمایش می کنند.  ایتالیا هم چنین خبرهایی را منتشر کرده و موارد مختلفی از این دست ...

هر چند که در چند کشور اروپایی میوه تحقیقات واکسن کرونا و حتی ماسک کوفتن تظاهراتی پی درپی راه افتاده است اما چسبیدگی به واکسن، فعلا بهترین راه برای پیشگیری از بیماری توسعه یافته ای مشابه کرونا شناخته شده است.

حسن فقیه رئیس جمهور دنبال امروز نهم شهریور ماه تو گفتگویی با وزیر بهداشت اجازه داد هر چه کندرو برنده اقدامات لازم برای خرید واکسن کرونا و انجام مراحل آزمایشی و تشخیصی معمول انجام شود. این درحالی است که ایران داخل هفته های گذشته از تولید واکسن کرونا و رسیدن بوسیله وعده تست انسانی خبر داده است.   دستور مهم شیخ بوسیله وزیر بهداشت درباره واکسن کرونا

با این حال تا تایید نهایی واکسن ایرانی، مسئولان دولتی بخاطر کدام واکسن زنبیل گذاشته اند؟  

با توجه به روندی که تاکنون بخاطر کرونا تو ایران وجود داشته، بخاطر از کار افتادن و خرید یک یا چند نوع واکسن قاعدتا باید ستاد ملی کرونا و کمیته علمی این ستاد غرض گیری کنند. پیش از این دکتر مینو محرز درباره واکسن های دعوی شده در دنیا برای پیشگیری از کرونا به همشهری آنلاین گفته وجود: «۲، ۳ جا (درون ایران) دارند حکم می کنند. از واکسن روسی که بهتر است. روسیه بخاطر تولید واکسن تایید هیچ جا - حتی سازمان جهانی بهداشت - را نمی گیرد و فقط خودش را قبول دارد. نه عزب FDA آمریکا بلکه اثبات EU اروپا را تیمار نمی گیرد. کارخانه ای که واکسن روسی کووید را تولید می کند همان است که قبلا واکسن آنفلوآنزا را ساخته بود و یک عده هم آن را مخبر کردند. از غلام که درباره آن می پرسیدند، می گفتم وزارت بهداشت واکسنی را تایید می یواش که تاییدیه جاهایی را که گفتم داشته باشد و آن واکسن این تاییدیه ها را نداشت.» محرز: واکسن روسی را فقط خودشان پسند دارند!

دکتر مینو محرز امروز و پس از اجازه رئیس جمهور بوسیله وزیر بهداشت برای سودا واکسن کرونا بوسیله همشهری آنلاین گفت: هنوز برای فروش هیچگاه واکسنی غرض گیری نشده است.

او تاکید کرد: «تاکنون برای فروش واکسن کرونا در کمیته علمی ستاد ملی کرونا بحثی نشده است. با توجه بوسیله اذن مهتر جمهور احتمالا داخل مقدماتی میتینگ کمیته علمی دراین باره بررسی و تبادل رویت خواهیم داشت.» هفت واکسن امیدبخش بخاطر کرونا

البته پیش از این مسئولان وزارت بهداشت گفته بودند برای خرید واکسن کرونا در صف هستند، اما تاکنون هیچ کس نگفته ایران واکسن را از چه کشوری می خرد. هرچند دکتر حریرچی دستیار کل وزارت بهداشت پس از رونمایی از واکسن روسی کرونا گفته بود: «تامین باشید اگر واکسنی برای کرونا درون دنیا تولید شود و کیفیت لازم را داشته باشد، آن را بخاطر مردم مان تهیه خواهیم کرد. البته نکته مهم آن است که اکثر واکسن هایی که مطرح شده و کار می شود، تاثیرشان درون حد ۵۰ الی ۶۰ و یا ۷۰ درصد است و مدت ایمنی طولانی ندارند.» نفوذ وزارت بهداشت به واکسن کرونای روسی | ۱۶۵ واکسن کرونا در جهان در حال ساخت است
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نشریه آمریکایی «فارن پالیسی» در تحلیلی به قلم «برایان کالت» پروفسور و استاد کالج حقوقی دانشگاه ایالتی میشیگان، به بررسی طریق مرتبط با «انتخابات مذاکره برانگیز» در آمریکا پرداخته و از نواقص آن داخل شرایطی گفته که با توجه به گمان عرشه سوال عدول کردن مولود انتخابات آتی از جانب دونالد ترامپ و زمان کمینه باقی باقی مانده بخاطر سازش این سر تا انتخابات ریاست جمهوری، ممکن است این ناحیه را به دردسر بیندازد.

در ابتدا این گزارش آمده است: زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ۳۰ جولای داخل توییتی پیشنهاد به تاخیر انداختن انتخابات ریاست جمهوری را مطرح کرد و گفت مشخص شدن نتایج انتخابات نوامبر شاید به ماه ها و حتی سال ها زمان نیاز داشته باشد (بنابر ادعای ترامپ با توجه به برگزاری بخش اساسی انتخابات ۲۰۲۰ بوسیله روش پستی به برهان بحران کرونا، مولود انتخابات کثرت دیر و شاید هرگز رک نشود)، پاسخ کارشناسان و ناظران حزن جبون و بی قراری تفریطی وجود.



بعد از این پیشنهاد بسیاری بسی تند به او یادآوری کردند که به خاطر هوس یک رئیس جمهور انتخابات به تاخیر نمی افتد. داخل آمریکا گرداگرد رئیس جمهور و معاونش ظهر روز ۲۰ ژانویه تمام می شود و چه جانشینان آن ها انتخاب شده باشند یا خیر، به خشکی امدن طبق اساسنامه جانشینی، مهتر مجلس نمایندگان مقدماتی نفری است که داخل صف جانشینی رئیس جمهور صبر می گیرد، بعد از او مهتر نفس باشگاه سنا قرار دارد.

پس ازآن از این دو اندوه قوانین مشخصی بود دارد که چطور باید خراج یک انتخابات را فاش کرد. اما بوسیله فرمان دلمه شدن این قوانین، قضیه دیگری است و دلایلی وجود دارد برای این ترس که ایالات متحده درون شرایطی قرار بگیرد که دقیقاً قاعده موجود سعی دارد جلوگیری کننده تصادف آن شود و آن روی فرمان آمدن یک مهتر جمهور فوری است که مشروعیت او نگرش مناقشه است. نواقص قانون انتخابات بحث برانگیز تو آمریکا

بنا بر این گزارش، تو صورتی که کنگره بسرعت قوانین جانشینی را بازبینی نکند، جهیز فعلی می تواند وضعیت زشت انتخابات زوجیت جمهوری با تاخیر و پرمناقشه را بدتر نرم. جریان اصلی، اتکا بوسیله کنگره درباره ردیف وکالت است. در دید ستاندن مهتر مجلس به عنوان اولین جانشین داخل قانون موجود، این واقعیت را که دوره همگی ۴۳۵ بدنه باشگاه سومین ژانویه منقضی می شود، نادیده گرفته است. به این ترتیب، تو صورتی که انتخابات اربابی جمهوری به دلیل اختلافات درباره اعتبار و زمانبندی انتخابات پستی به تاخیر بیفتد و حل نشده باقی بماند، بسیاری از انتخابات مرزوبوم های مجلس غم که از قاعده انتخابات پستی نتیجه آن ها فاش می شود، بوسیله تاخیر خواهد افتاد و خراج موجودی برملا نخواهد شد.

در نتیجه، فساد شدیدی درباره عضویت درون مملکت های مختلف مجلس رخ خواهد انصاف و کنترل اکثریت مقدور است هر روز جابه مکان شود زیرا که مجتمع که پاره هایی از آن پر شده، بر قاعده هر دسته متاخر نتایج انتخاباتی در میانه غبار بازشماری ها و دادرسی های دولتی وارد نزاع خواهد شد. نکته دیگر این که بدون دست کم ۲۱۸ صندلی تصاحب شده، حد نصابی اندوه درون کار نخواهد بود و در حاصل مجلس رئیس نخواهد داشت.

فارن پالیسی داخل ادامه می نویسد: نسخه پشتیبان محفل نمایندگان، باشگاه سناست که در آن دوره تنها یک سوم سناتورها در سوم ژانویه منقضی می شود. دو سومین باقی مانده می توانند حد نصاب تشکیل دهند و رئیسی موقت تفویض کنند. اما در این مجلس هم متشابه مجلس نمایندگان، نتایج به تاخیر بی ریا انتخابات می تواند بوسیله دعوای سیاسی موکد درباره ۳۰ فلک خالی منجر شود و اکثریت هر روز دچار دگرگونی شود.

مسائل وقتی پیچیده تر می شود که فرمانداران برخی ایالت ها بخواهند افرادی را بخاطر پر کردن فلک های خالی به طور بلافاصله منصوب کنند. این مسئله هم البته با این تخیل است که بعد از انتخابات معین شده که فرمانداران چه کسانی خواهند وجود. تو چنین شرایطی، رئیس جمهور موقت ناحیه از سوی اکثریتی انتخاب می شود که مشروعیت خودشان کوچکتر سوال است، و از ترکیبی از سردرگمی، دادخواهی و شیطنت های حزبی سردرآورده اند. اصلاحیه بیستم چیست؟

بخش سوم اصلاحیه بیستم پذیرش شده در سال ۱۹۳۳ بوسیله روانی انتخابات ریاست جمهوری محلول نشده تو آمریکا می پردازد. قبل از اصلاحیه بیستم، خیلی راحت درون چنین شرایطی رئیس جمهوری بود نداشت، سرنوشتی که درون سال ۱۸۷۷ فقط دو روز قبل از آغاز پرگیر ریاست جمهوری، سپس از یک فاجعه انتخاباتی، از آن اجتناب شد. اصلاحیه بیستم این وارستگی را بوسیله دنده می دهد که عرفی را برای پر کردن این بریدن قبول کند طوری که شخصی بتواند به عنوان رئیس جمهور موقت تا زمان تعیین مهتر جمهور منتخب انجام بطی ء.

بنا پهلو این گزارش، بخاطر تلاطم های میان مدت (زمانی که حزن بخاطر رئیس جمهور منتخب و هم معاونش اتفاقی می افتد) کنگره از قبل به خشکی امدن بنیاد ماده ۲ عادت اساسی جوانمردی دارد صف جانشینی را از قبل مدح کند. اما اصلاحیه بیستم یک گزینه اضافی برای جانشینی روز تحلیف به کنگره می دهد: از پیش تمجید کردن یک جریان به جای یک فهرست، طوری که وکالت روز تحلیف منعطف تر و بوسیله سرعت حل شود. مضاف پیاده شدن این که اصلاحیه بیستم این ترادف را پهلو هر کسی و خیر فقط مرتبه محدود صاحب منصبان مشخص شده تو ماده ۲ امکان پذیر می کند.



دبیر می افزاید: کنگره هرگز اختیارات جدید و گسترده داده شده طبق اصلاحیه ۲۰ را شدید نگرفته و تا ۱۴ سال هم هیچ اقدامی انجام نداد. تا این که سرانجام تو سال ۱۹۴۷ تنها کاری که انجام انصاف این بود که جانشینی روز تحلیف و جانشینی میان مدت را بوسیله همان سیستم توالی، اول رئیس باشگاه پس ازآن رئیس جمهور موقت و سپس اعضای توالت درآورد؛ به جای آن که قضیه جداگانه دیگری را بخاطر این توالی درود کند. این رویکرد طاسی که صرف نظر از شرایط انتخاب شد، همچنان قانون امروز است.

به باور وی، اما دلایل نیکی حیات دارد که اصلاحیه بیستم که برای جانشینی روز تحلیف حلال شد، از موضع های میان مدت شاخص شود. یکی از آن دلایل این است که گرچه استمرار معمولاً نگرانی اصلی قانون جانشینی است، داخل روز ۲۰ ژانویه، اصلاً عاملی محسوب نمی شود. زیرا با آغاز گرداگرد ریاست جمهوری جدید، تحویل قدرت بوسیله یک تیم کاملاً متفاوت قیافه می گیرد.

برهان دیگر این که چنانچه در میانه دوره، اتفاقی برای رئیس جمهور و معاونش بیافتد، این روانی بخوبی مدیریت خواهد شد چون روشن است که برای جانشینی، رئیس مجلس و رئیس جمهور بلافاصله چه کسانی هستند.

اما همانطور که قبلاً گفته شد، تو روز تحلیف داخل صورتی که هنوز رئیس جمهور و دستیار رئیس جمهور در مولود هرج ومرج انتخاباتی برگزینی نشده باشد، انتخاب مهتر مجلس و مهتر جمهور موقت هم احتمالاً روندی آشفته خواهد بود. قرین این می ماند که یک بناء درون حال سوختن باشد و تصمیم گیری درباره این که چه کسی مسئول این ساختمان است را به کسانی واگذار کنند که در ساختمان کناری و درگیر همین آتش هستند.

بنابر این گزارش، سیستم کنونی همچنین علت های معیوبی خلق می درنگ. حداقل شرط بنیادی یک جمهوری دموکراتیک این است که انتخابات به موقع داشته باشد. زمانی که انتخابات به تاخیر می افتد یا مورد مناقشه صبر می گیرد، باید علت هایی برای محلول سریع و عادلانه این روند حیات داشته باشد.

ولی وقتی دو طرف می خواهند این مجادله به نفع خودشان محلول بشود، طرفی که آمادگی کنترل ریاست جمهوری فوری را دارد، کثرت اسایش تر تاخیر را تحمل می کند. آن بسرنوشت شوم دچار کردن از ملک که حامی رئیس باشگاه یا حزب رئیس جمهور بلافاصله است، دلیل کمتری دارد که مشتاقانه بوسیله دنبال یک طرز محلول عادلانه باشد؛ و چنانچه هرج ومرج به شکلی باشد که در روزهای منتهی به ۲۰ ژانویه کسی نداند که کدام طرف مهتر مجلس یا مهتر جمهور موقت را انتخاب خواهد کرد، وضعیت از این بی آرامی بدتر خواهد شد. تو این صورت، هر دو طرف علت تمام کردن تاخیر را دارند تا برای پیروز شدن در جنگ بر قاعده دون کنترل درآوردن حلقه خواه سنا، زمان بیشتری برای خود بخرند. آیا این مشکلات زیبنده اجتناب است؟

بوسیله اعتقاد این کارشناس، چنانچه کنگره از اختیارات اصلاحیه ۲۰ برای ایجاد روندی بازتر و انعطاف پذیرتر مصرف کند، این مشکلات قابل اجتناب است. برای این کار، کنگره می تواند پشت کسی به عنوان مهتر جمهور فوری باشد که تسهیم مستقیمی در خراج انتخابات ندارد، بر خلاف رهبران دنده که نقش های سیاسی در زمان و مهمی ایفا می کنند. یک دسته از کسانی که در حاشیه هستند ولی همچنان می توانند موقتاً مسئولیت بپذیرند، رؤسای جمهور سابق هستند. «باراک اوباما»، «جورج دابلیو بوش» و «بیل کلینتون» همگی سابقه لازم بخاطر انجام این حکم را دارند («جیمی کارتر» که تا آن زمان ۹۶ ساله خواهد شد، گزینه کم مناسبی است).

قطعاً، ده ها میلیون آمریکایی بوسیله دلایل سیاسی با این گزینه ها کشمکش خواهند کرد اما همین مسئله درباره مهتر مجلس و رئیس جمهور موقت هم صادق است، همانطور که درباره هر کسی که تو نهایت رئیس جمهور شود، خلوص می یواش. به تأکید نویسنده، نکته این ازاله که کسی انتخاب شود که همه آمریکایی ها او را بپذیرند که این طور شخصی وجود هم ندارد، نکته این است که فردی باتجربه، به جای فردی که تو حال ترک درجه است در عهد نامشخص و پرسروصدای گذار این مسولیت را عهده داری دار شود

ادیب می افزاید: گرچه اصلاحیه ۲۲، اوباما، بوش و کلینتون را از انتخاب دوباره منع کرده، مفاد آن، آن ها را برای ریاست جمهوری فوری رد صلاحیت نمی درنگ. در واقع، همین دو اطراف ای بودن آن ها و منع از برگزینی مجدد است که آن ها را برای نقش کوتاه مدت مناسب پر حرارت می کند، برای اینکه رؤسای جمهوری که تنها یک دوروبر خدمت کرده اند شاید به دنبال بازگشت به قدرت باشند. ولی تا اینکه این روسای جمهور هم در صورتی که در شکستی موجه از قدرت کنار رفته باشند مثل کارتر، «جرالد فورد» و «جورج اچ. دابلیو بوش» گزینه های بهتری داخل مقایسه با کسانی مانند «ریچارد نیکسون» هستند که با رسوایی از غلبه کنار رفتند.

اگر دنده بخواهد روسای جمهور قبلی را برای پرگیر بلافاصله درون نظر بگیرد می تواند معیارهایی را درباره سن و سابقه و چیزهای دیگر اجابت نرم و شاید ابد نتوان سیاهه زیبنده توجهی از روسای جمهور سابق تهیه کرد، پس شاید بهتر باشد این سیاهه را عریض تر کرد و سیاستمداران باتجربه بیشتری از جمله معاونان و وزاری خارجه را اندوه در سیاهه لحاظ کرد. ادیب تاکید دارد که این ها همه پیشنهاداتی است که می توان تو دید گرفت، اما نکته این است که روند اصلاحیه ۲۰ بتواند تفویض رئیس جمهور موقت از فهرست این افراد را ساده کند که فراوان بهتر از ترادف تذکر شده در مدخل های قبل بر اساس قاعده فعلی است.

علاوه بر گشاد کردن سیاهه که داخل بلندی گفته شد، این سیلان می تواند اجماع حزبی را هم ملزم کند. یعنی بوسیله جای آن که رئیس جمهور بلافاصله از سوی اکثریت جمعیتی که سپس از عدول کردن سایر اعضای کمیسیون و سنا پایا ماندند، انتخاب شوند، ۳ نفر از ۴ رهبر احزاب در مجتمع و سنا با هم به ارامش برسند. بوسیله طور مثال، اگر «نانسی پلوسی» (مهتر دموکرات مجلس نمایندگان)، «منفذ شومر» (راهنما اقلیت دموکرات در مجلس سنا) و «میچ مک کانل» (قطب اکثریت جمهوری یا تو جماعت سنا) خواه افراد دیگری که بعد از انتخابات آتی به اربابی می رسند، بتوانند درباره زوجیت جمهوری فوری توافق کنند، این مهر تایید دوحزبی بوسیله رئیس جمهور بلافاصله مشروعیت قابل توجهی می دهد. به افزودن این که چنین اجماعی انتخاب متعادل تری را نما می زند و مخالفت کمتری تو بین مردم آمریکا برمی انگیزد.



به باور برایان کالت، نویسنده گزارش، با همگی این تفاسیر، اجماع هم ممکن است انتظار واقع بینانه ای نباشد زیرا انتخاب رهبران حزب در شرایطی که انتخابات کنگره روی هواست، سخت خواهد حیات. دیگر این که نمی توان از این نکته اغماض که دو حزب به قدری قطبی شده اند که اجماع را آنهم با این طور سرعتی تو میانه تاخیرها و اختلافات انتخاباتی دشوار می کند. اما اینجا جایی است که گزینش تصادفی می تواند مفید باشد.

به این معنا که قانونی جدید امکان تهیه فرستی از افراد واجد شرایط و عرفی را به تعداد مساوی از هر حزب ساده یواش و پس ازآن یک فرید خنثی مثلاً قاضی بزرگ ایالات متحده به طور ناگهانی نام یکی از این افراد را از فهرست درآورد. بخاطر متعادل کردن بیشتر شرایط، می قابلیت داخل صورتی که اختلافات طولانی شود، اطراف رئیس جمهور موقت را محدود کرد و اشتهار فرد دیگری را از سیاهه مذکور برای دور بعد اینده درآورد.

نویسنده در دنباله باز هم تاکید می کند که این ها همه پیشنهاداتی است که قابل بررسی است و تو انتها می افزاید، صرف دیدن از این که چه روشی انتخاب شود، داشتن یک سیستم به صورتی که کرسی زوجیت جمهوری تهی نماند، مسئله اصلی است. تو ۸۷ سالی که از تصویب اصلاحیه ۲۰ می گذرد، دنده هرگز مذاکرات دقیقی درباره انتخابات اربابی جمهوری حل نشده به صورتی که حالا بتوان از آن مصرف کرد نداشته و زمان حال زمان آن رسیده که بوسیله این روانی جستار شود، چنانچه هنگفت دیر نشده باشد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از اکسترا، ستاره ۴۵ ساله آمریکایی تو انیمیشن «رواق منحصر به فرید» به جای یک فیلم معمر به شهرت استلا حرف زده و این فیلم از پنجشنبه گذشته یمین در شبکه دیزنی پلاس ارائه شد. جولی نخستین بار وقتی به این شعر علاقه مند شد که بکر ۱۴ ساله اش شایلو تاریخچه آن را خواند و پسندید. او درون این باره گفت: «من و شایلو تاریخچه را با هم خواندیم و درباره اش حرف زدیم و به این خراج رسیدیم که ایوان چرا چنین اختصاص است.»

هنرمند هالیوودی زیاد از هر چیز بی اختیار این پیام «ایوان منحصر به بی مانند» شد که سر مقاطعه و حرف ماندن چه اندازه مهم است. جولی با اشاره به اینکه مردم آزادانه نمی توانند حس درونی خودشان را ابراز کنند گفت: «من دقیقا همینم که هستم مربوط به نمی توانم کسی دیگر باشم. اگر از من بپرسند آیا کسی هست که مرا بهتر از دیگران بشناسد، به نظرم فقط فرزندانم امین و نکته سنج می توانند بگویند غلام چه کسی هستم و درباره آن حرف بزنند و توضیح بدهند.»



با اینکه حدود چهار سال از آغاز رسمی فرآیند جدایی جولی و پیت می گذرد ولی دعوای حقوقی میان این ستاره سرشناس همچنان امتداد دارد. تو بدیع ترین اقدام، جولی از دادگاه تحقیق کننده به پروندده خود اشتیاق بازپرس پرونده را به دلیل داشتن وابستگی با یکی از وکلای همسر پیشین خود عوض کنند. او اعلام کرد هدفش فقط یک رسیدگی عادلانه است و اصلا نمی خواهد در حق هیچگاه کدام از دو طرف پرونده لطفی ویژه شود.

جولی ۴۵ ساله و پیت ۵۶ ساله داخل ۲۰۰۵ با بی آرامی آشنا شدند و داخل ۲۰۱۴ وصال کردند. آنها جگر پسر و فرزندخوانده بوسیله نام های مداکس ۱۹ ساله، پکس ۱۶ ساله، زهرا ۱۵ ساله، شایلو ۱۵ ساله و دوقلوهای ۱۲ ساله ناکس و ویوین دارند و زندگی مشترکشان فقط دو سال طول کشید.