امنیت گستران عالم

زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با ایسنا، تو مورد مصوبه شورا درخصوص الزامشهرداری تهران به شناساندن مکان‌هایی برای ترقی وجود شبانه تو تهران گفت: شهرداری می‌بایست به رابطه اعیاد شعبانیه این مکان‌ها را آماده کرده و درون اختیار عموم قرار می رحم ولی متاسفانه این مهم عارض نداد. با جناب معاونین برنامه‌ریزی، فرهنگی و مدنی و امور مناطق جلسه‌ای گرداگرد خبر مناطق و برنامه شهرداری بخاطر رونق حیات شب هنگام درون آنها برگزار کردیم.

او با بیان این‌که شهرداری تهران اعلام کرده که ۱۲ خال را برای ترقی حیات شب هنگام در رویت خمود ولی فعلا در فاز مطلع ۵ نقطه را بخاطر ماه رمضان در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز خانه دادن آماده خواهد کرد، گفت:  اعضای شورای قریه تهران به ترقی حیات مدنی و شبانه تاکید دارند به‌گونه‌ای که معتقدیم باید تمامی مکان‌های ارائه‌دهنده خدمات به شهروندان اعم از اغذیه‌فروشی، لباس‌فروشی، عکاسی و... در طی شب دایر باشد تا آدم بتوانند از آن استفاده کنند.

اندام هیات رئیسه شورای خانه دادن تهران با رمز به  تفاوت نظر موجود میان مسئولین تصمیم‌گیر با اعتراف این‌که آنها فرض می‌کنند که وجود شبانه عزب جنبه تفریحی و غذایی دارد اما آنچه که بیشتر اولویت دارد، حیات زندگی در شب است، گفت: رویکرد واقعی ما استواری امن ده به خصوص در شب است تا مردم بتوانند از ظرفیت‌های زندگی تو شب استفاده کنند.

نژادبهرام با بیان این‌که شهرداری ۱۲ منطقه را برای توسعه وجود شبانه برگزینی کرده که درون کود نخست عزب ۵ نقطه آن هم‌زمان با ماه رمضان اجرایی می‌شود؛ گفت: از آنجایی که برنامه‌ریزی‌ها بخاطر اجرای طرح حیات شبانه در حال ادا است از اطلاع دادن معروفیت این مکان خودداری می‌کنم ولی قطعا این اسلوب پس ازآن از ماه رمضان تداوم می‌یابد.
  • ۹۸/۰۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی