امنیت گستران عالم

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همشهری آنلاین - زهرا کریمی: فارغ از سمفونی کار کاسبان درون بازارچه‏، اینجا انباشته است از نوستالژی. عرش ها روی دیوار روبه رویی مغازه نجاریدر سایزهای مختلف کنار هم چیده شده و چند تایی غم داخل مغازه است. هرچند که هنگام سال های اخیر با بود کاربرد از بخاری، شوفاژ و شومینه بازار داغ کرسی کساد شده اما هنوز فدایی از شمیرانی ها کرسی نشینی در شب سرد یلدا را ترجیح می دهند. «محمدرضا تاجیک» نجار قدیمی کوچه زغالی ها با سال ها تجربه از پیدایش سپهر و شب یلدا خاطرات شنیدنی دارد. لوکس نشینی و سپهر نشینی

هر چند که لوکس نشینی، پایتخت نشینان را از کرسی نشینی دور کرده است اما هنوز هم داخل فصل زمستان عرش طرفداران خود را دارد و این طور تراشیدن که به فراموشی امانت شده باشد. ماجرا از این صبر است که از وقتی به همه مناطق تهران و حتی حاشیه های بخانه برگشتن گازرسانی شد با دگرگونی بیشتر خانه های ویلایی به آپارتمان، بخاری، شومینه و شوفاژ جایگزین کرسی شد. اما جالب اینجاست که بعد از ۴۰ سال دوباره مردم بخاطر استفاده از کرسی مشتاق شده اند. ۴، ۵ سالی می شود که خلال نزدیک شدن به شب یلدا وعظ کرسی زیاد می شود. امیدوارم استعمال از کرسی در شب یلدا تبدیل به نمایش و سمبلیک نشود و واقعاً از آن داخل کشش زمستان استفاده کنند. کرسی، تشبیه کردن شب یلدا بود

 یادم است مادرم از اواخر برگ ریزان مبتلا تدارک شب یلدا می شد. ملحفه و تشک و بالشت و رومیزی و سفره مخصوص این شب را می گرفت و ثمر های مختلف را از قبل بی آب می کرد. ما یک خانواده ۶ نفره بودیم. تو خلع زمستان صبحانه، ناهار و شام را روی میز فلک یک مترمربعی می خوردیم. نماد شب یلداهمیشه کرسی حیات. همگی اهالی شمیران و لواسان بخاطر معامله زغال اعلا بوسیله برزن زغالی ها می آمدند و معمولاً یک شب قبل از یلدا زغال مورد حاجت را تدارک می کردند و آنها را با خاک زغال در منقل می ریختند.

میزان آسمان های قدیم با الان کمی اختلاف داشت. آسمان های الان در مقابل منقل ندارد چهارپایه مخلوق می شود ولی قبلاً بخاطر آنکه پای کسی به منقل برخورد نکند با چوب چند مانع در لبه های میز باریک می شد. هریک از خاطراتی را که پدرم از دوران بچگی اش برایمان تعریف می کرد مشابه یک کلاس فراگیری حیات. کاش خانواده ها حرمت کرسی نشینی و رسم و رسم زمان قدیم را بدانند. هنوز عرش می سازم

این روزها آنهایی که نبوغ مالی خوبی دارند می توانند کرسی تدارک کنند. یک میز سپهر با منقلش حدود ۷۰۰ هزار تومان می شود و با لحاف کرسی و خوابگاه هایش نزدیک ۴ میلیون تومان خرج فراهم کردن یک گردون می شود. قیمت انواع میز عرش با توجه به نوع چوب آن تضاد دارد. قدیم ها پدرم با اره و ابزار معمولی و با مشت چوب های جنگلی را قطعه قطعه می کرد و از آنها سریر و میز کرسی می پیدایش. بهترین تخته موجود درون میدان کوهمیز های روسی و تبریزی است. معمولاً غلام سپهر ها را با کوهمیز روسی می سازم. چون این جنس چوب چونی بهتری دارد و چند سال می توان از آن کاربرد کرد.

اتلیه نجاری ام داخل این بازارچه قدمتی حدود ۸۵ سال دارد. پدرم ۵۰ سال اینجا کار کرد و بعد از متورم او غم من چراغ مغازه را هویدا نگه داشتم. هنوز هم مردم کرسی سفارش می دهند؛ تنها فرقش با ابد این است که پدرم سپهر ها را با اره و دست می ساخت ولی الان برای برش چوب ها و صیقل سرقت کردن آن از ماشین استفاده می شود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت:  کهنه کارهای هالیووددر فیلم های ۲۰۱۹ جلوه های دیگری از استعدادهایشان را ابراز داند و در عین حال نو کارها نیز داخل بازی هایی که ارایه کردند، دلگشا درخشیدند.

هرچند نام بردن از همه این هنرنمایی ها ممکن نیست، اما سیاهه زیر علامت دهنده بهترین بازیگران سال از دیدن منتقدان هالیوود ریپورتر دربرگیرنده جون فروش، شری لیندن، تاد مک کارتی و دیوید رونی است. آنتونیو باندراس داخل «درد و افتخار»

باندراس که اینجا نقش شخصیت جایگزین پدرو آلمودوار را ارتکاب می کند، به نعوظ نابودکننده ای خوب است و درون تک تک صحنه های ظریفی که شخصیتش سعی دارد راهش را داخل میان برخورد مزمن درد فیزیکی، رکود هنری، اعتیاد به دارو و مواد و غروب رمانتیک معلوم کند، دوستی این دو نفر آشکار است. این احساسی ترین نقش آفرینی مسیر صنف ای تمام باندراس است. تیموتی شالامه تو «زنان کوچک»

نقش آفرینی های عمیق شالامه طی ۲ سال اخیر او را تو جایگاهی نادر راحتی می دهند: حرکت ظریف او بین شبهه احساسی، غیرقابل پیش دماغ بودن و ظرافت فیزیکی آدم را یاد مونتگمری کلیفت چهره ارشد سینما می اندازد.

آدام درایور و اسکارلت جوهانسون در «رمان ازدواج»

به عنوان زیتون مرکز این خارق العاده نوآ باومباخ، این دو هنرپیشه عمیق ترین، زنده ترین و دقیق ترین نقش آفرینی های حروف صنف ای طرز کار خود را بوسیله نمایش گذاشتند. خیلی نقش آفرینی ها بیرونی آدم را می شکنند، این ها هم همین فقره را می کنند و بعد آن را سر بی قراری می کنند. جنیفر لوپز داخل «شیادان»

ورزش لوپز را باید کلاس درسی در جذبه هنرمند سینما بودن و چیزی فراتر از آن خواند. لوپز به این شخصیت که وحشی و خودخواه است گرمایی دل انگیز می دهد. این نقش آفرینی به ما نشان می دهد که احساسات صادقانه می توانند در کنار غریزه های بدون صداقت وجود داشته باشند و افراد چنان پیچیده هستند که همیشه با منطق تعدی درون نمی آید. جورج مک کی درون «۱۹۱۷»

داستان سرایی بصری کمی مهیب بخاطر این نمایشنامه فساد جهانی شروع هیجان انگیز است اما اثر احساسی آن از طریق نقش آفرینی اغلب بی کلام مک کی منتقل می شود. شخصیت او بارها با مرگ مواجه می شود و بعضی مواقع فقط از روی نوبت از آن اجتناب می نرم. ادی مورفی درون «دولومایت نام من است»

تعجبی ندارد که مورفی مهارت کمدی لازم بخاطر ایفای نقش این شخصیت کارآفرین غیرقابل اسکان را دارد. ولی نقش آفرینی او در عین حال داخل نگر هم هست، حتی بیشتر از خویشتن فیلم، و وزن کامل خود را پشت خنده ها می گذارد. لوپیتا نیونگو درون «ما»

شاید خیره کننده ترین عنصر ناراحت کننده این فیلم هولناک جوردن پیل نقش آفرینی دوگانه نیونگو به نشانی هم زوجه و همسری خاموش و مادری که سخت امر کرده تا درد دوران بچگی خود را کنار بگذارد، باشد. دوقلوی انتقام جوی همین عیال از سایه ها بیرون می آید تا چیزی که به او تعلق دارد را بگیرد. جو پشی در «ایرلندی»

همانطور که یکی از شخصیت ها درون فیلم مارتین اسکورسیزی می گوید، «اگر فقط به طرف نگاه کنی نمی فهمی ولی طولانی جاده ها بوسیله راسل ختم می شوند». پشی نقش شخصیت راسل را با کنترل خیره کننده ایفا کرده و این بهترین بازگشت سینمایی از بازنشستگی در دوران معاصر است. خواکین فینیکس تو «جوکر»

فینیکس که یک سنگینی غیرمنتظره و همچنین فرم فیزیکی خارق العاده ای به دشمن خندان بتمن بخشیده، حرکت دردناک جوکر از یک بی نظیر بی معلول جدامانده تا دیوانه ای با پیروان بسیار را به زیبایی به تمثال می کشد. سرما پیت در «یکروز روزگاری داخل هالیوود»

از همان ثانیه اولی که پیت درون این فیلم علنی می شود مخاطب را سرپرست خود می کند و تا آخر فیلم نقش این شخصیت تنهای با توکل بوسیله نفس بالا و بوسیله شدت دوست داشتنی را به شیوه ای ایفا می کند که نمایانگر قدرت هنرمند ای با ولتاژ بسیار بالاست. هیچ کس امسال لذت وقت به دم بهتری را روی پرده های سینما بوسیله تصویر نکشید.

دیگر بازیگرانی که این منتقدان از آنها معروفیت برده اند محتوی آوکوافینا داخل «وداع»، پی یر دولادونشا و ونسان لاکوست درون «فرشته متاسف»، کارول دوآرته و جولیا استاکلر در «زندگی نامریی»، کریس گالوست و لولو اسپنسر در «به غلام آزادی بده»، نورا حمزوی تو «غیرداستانی»، تام مرسیه در «مترادف ها»، نائومی مرلانت و آدل هائنل تو «پرتره بانو در آتش»، مری کی پلیس در «دایان»، تیلور راسل داخل «امواج»، آفری وودارد در «کلمنسی» بوده اند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مرضیه سی سی پور افزود: امروز شرایط جوی و دریایی آرامی برروی استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب داخل ساعات پس ازآن از تعاقب گذر ابر پیش بینی می شود.  

وی تصریح کرد: از روز یکشنبه با نفوذ کردن سامانه بارشی از سمت جنوب مغرب کشور، به تدریج افزایش سحاب و برروی خلیج فارس رگبار بارش و رعد و برق پیش بینی می شود.

 کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسیاستان هرمزگانبا اظهار این که از روز دوشنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی ضمن متلاطم شدن مناطق دریایی، بارش ها در مناطق غربی استان آغاز و بتدریج سایر نقاط استان را نیز در بر می گیرد، اقرار کرد: فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان سزاوار سرزنش هشیاری خواهد حیات و جهت رگبار باران و پیشرفت یاجنبش سریع وعظیم و صاعقه گاه تگرگ، افزایش وقت ای سرعت باد، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی خواهد شد.  

وی با اشاره به این که این سامانه روز پنجشنبه از استان بیرون خواهد شد، اضافه کرد: دریا روزهای دوشنبه و سه گانه شنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً پرموج پیش بینی می شود.  

سی سی پور داخل پایان افزودن کرد: از نظر دمایی از فردا افزایش نسبی دمای کمینه، حین فعالیت سامانه بارشی کاهش دمای بیشینه و پایان هفته کاهش دمای کمینه پیش بینی می شود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، از چند ماه پیش که راسته خرید و فروش بناء در فترت به سر می برد، بازار کرایه به تدریج تحریک شد و تحقیقات میدانی از افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی ارج ها حکایت دارد. گزارش بانک مرکزی نیز نشان می دهد در تهران دربست نرخ ۳۱ درصد فراز رفته است.

اما در شمال ولایت تهران ادبیات هایی بی سابقه از مسکن های لوکس کرایه ای شنیده می شود که نشان می دهد برخی ترجیح می دهند به جای تنخواه گذاری روی ناحیه و خانه، سرمایه خویشتن را وارد میدان کنند و در مسکن های اجاره ای بمانند.  

تیرماه امسال از اجاره ماهیانه ۸۰ میلیون تومان با بسته ۸۰۰ میلیون تومانی یک ساختمان درون تهران گزارش دادیم. البته مقابل وارسی ها تعداد یدکی خانه در تهران وجود دارد که پول سپرده آن ها بالاتر از یک میلیارد تومان است و ماهیانه نیز تا ۷۰ میلیون تومان باید برای کرایه آنها هزینه صیقلی شود.

پهلو اساس این گزارش، در یک آگهی بناء ای ۴۵۰ متری در زعفرانیه آگهی شده که ودیعه آن ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان و ماهیانه نیز دربست آن ۲۰ میلیون تومان اخبار شده است. خانه ای که بر بنیان مفروضات موجود دارای مشاعات عظیم بوده و البته جزییاتی بیشتری درباره انفراد های اختصاص آن منتشر نشده است.  

یک آگهی دیگر نشان می دهد درون شهرک غرب یک ویلای سه طبقه با استخر آبگرم و آب سرد و همه آپشن های فول با سپرده ۲۰ میلیاردی و کرایه ۵۰ میلیون تومانی متقاضیان زیادی داشته و قید یک هفته کرایه رفته است.

تو زعفرانیه برای یک خانه ۴۵۰ متری با چهار خواب، چهار مستر، لوکیشن تاپ، متریال برند، سازه بنام، مشاعات فول فعال، طبقات بالا، ویو، تراس، نقشه تفکیک شده، لابی و لابی غلام ۲۴ ساعته و ... مبلغ ۲ میلیارد تومان ودیعه و ماهیانه ۷۰ میلیون اجاره تعیین شده است.

تو الهیه یک آپارتمان ۳۵۰ متری سه گانه خوابه، سوئیت مجزا، چهار مستر پلان تفکیک شده، آشپزخانه تمام فرنیش، متریال روز اروپا، پارکینگ سندی، لابی مجلل، بوسیله همراه لابی غلام و خدمه ۲۴ ساعته مسکوک ۲ میلیارد تومان ودیعه و ۷۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه، آگهی شده است

در بسیاری از آگهی ها، وقتی با نایب املاکی که آگهی کرده ارتباط می گیریم، ارائه مفروضات را منوط به درگاه و خواه ارسال اسکرین شات از موجودی حساب اعلام می کنند. در روزهایی که به نظر می رسد بازار کرایه خانه درون پاره بدنه و واقعی فروکش کرده ولی زعفرانیه و شهرک غرب و کامرانیه میزبان اجاره نشین های لوکس تهرانی است. اجاره قیمت تو مسیر نمو

با ایجاد محرر نسبی قیمت درون مدخل فروش، تورم میدان سرزمین به حصه کرایه نقل مکان شده است. آمار رسمی که توسط بانک مرکزی تو  آبان ماه ۱۳۹۸ ارایه شده از اضافه ۳۱ درصدی قیمت سالیانه اجاره تو تهران و ۳۲ درصدی در کل کشور حکایت دارد. با این وجود، مطالعه های میدانی مدال می دهد در مناطق پرتقاضای دهکده تهران نرخ کرایه حدود ۵۰ درصد افزودن یافته و در چندی موارد به بیش از این رقم می رسد. هرچند با توجه به اتمام خلع جابه جایی، نرخ اجاره نسبت بوسیله شهریورماه حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است.

به عقب جهش های ادواری ارزش ملک، میدان کرایه معمولا پس از یک دوره ثبات، نهایتا با یک  لول بطئی، خویشتن را با ورم جزء سودا و فروش هماهنگ می کند. آمار نشان  می دهد که نرخ ساختمانی شهر تهران از مردادماه امسال به محرر رسیده، در حالی که منحنی نرخ رشد اجاره بوسیله آرامی رو به بالا حرکت می کند. ایران؛  بهشت مالکان خانه های خالی

درون حالی، بنیادی ترین دلیل نمو قیمت ها در بازار اجاره، تنگ کردن ادعا عنوان می شود که داخل تهران ۵۰۰ هزار و تو بی مو کشور دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی خالی وجود  دارد. خلال سال های گذشته متصل از سوی دولت عنوان می شد که برای شناسایی خانه های خالی، برنامه وجود دارد اما هیچگاه گاه رنگ شکل پذیری بوسیله خود نگرفت. با این حال وزارت راه و شهرسازی مجددا اخبار کرده بخاطر ورود واحدهای خالی از سکنه بوسیله بازار مصرف، برنامه های خود را عملیاتی می کند. «ایجاد سامانه املاک و توقف» برای وقوف خانه های خالی و «اجاره داری حرفه ای» از جمله دستور کار هایی است که محمد اسلامی متعاقب می کند.

محمود محمودزاده کمک مسکن و ساختمانی وزیر گونه و شهرسازی، برنامه های کوتاه مدت و میان مدت وزارتخانه را برای کنترل دربست بهای بناء را به ویژه در کلانشهرها، تشریح کرد و با اشاره به اینکه تولید و مصرف از ساختمان پروسه ای میان مدت است، گفت: بوسیله منظور کنترل و ساماندهی بازار کرایه بها، برنامه های وزارت راه و شهرسازی شامل ستاندن عوارض از مسکن های خالی، اتمام واحدهای مسکونی مهر، تولید و عرضه مسکن با اجرای طرح اقدام ملی و درون نهایت راه اندازی ترتیب اجاره داری حرفه ای است.

معاون خانه و ساختمان با اعلام اینکه سامانه املاک و اسکان به سرود شهود عوارض از بناء های تهی درون حال تهیه است از روش اندازی آن تا عاقبت امسال معارفه قسط و افزود: در سال آتی سامانه انگیزه استفاده درون اختیار دایره امور مالیاتی سرزمین فراغت می گیرد.

محمودزاده دنباله انصاف: با راه اندازی سامانه املاک و اسکان، گواه تاثیر ویژه در مقدر شدن مسکن هستیم. در مدت این بیش از دو میلیون و ۶۰۰ واحد می تواند متوجه بازار نمایش ساختمانی شود که خودبه خود با ارائه بیشتر، تماشاگر واکنش آن بر میدان دربست بها خواهیم وجود.
بوسیلهSGHAROOOONSGHAROOOON گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی اکبر ضایع ویسی گفت: آلودگی محیط مصیبت های متعددی ایجاد می کند که مهمترین آنها مصیبت های تنفسی و پس از آن بیماری های پوستی و چشمی است، البته این آلودگی ها با بخشیدن زمان سبب بروزآلزایمر اندوه خواهد شد.

وی افزود: این منابع آلودگی از یک حد کوچک مثل خاکستر سیگار تا آلودگی های بزرگ شبیه دود خودروها و کارخانه ها آغاز خواهد شد که با عفو زمان بر بدن مردم تاثیر می گذارد؛ یکی از این مشکلات که اخیرا جیب گیر جامعه شده شاق ناباروری آقایان و رشد عیبناک بدو متولد نوزادان است.

مهتر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: به همشهریان شایسته توصیه می شود تا در حد امکان از مواد غذایی کار کننده استعمال کنند و ریسک ابتلا به بیماری ها را کاهش دهند؛ به ویژه افراد تو معرض مخاطره از جمله کودکان، سالمندان و مادران باردار و شیرده.

عبث ویسی ادامه داد: در حال مهیا کاری که لازم است انجام شود استفاده از مواد مغذی است که به عنوان عوامل تغذیه ای آنتی اکسیدانی(مخالف اکسیداسیون درون سلول) بوسیله کار می رود، این عوامل آنتی اکسیدانی نیز بیشتر ویتامین E، پیش ساز ویتامین A(A)کاروتنوئیدها ، سلینوم و پلی سنول(ها ضد عطارد و) سکته.

هستند در وضعیت آلودگی محیط چه غذایی

بخوریم؟ وی در خصوص ویتامین E توضیح: داد روغن ها نیکوترین منبع برای ستاندن این ویتامین هستند که با پختن اندوه از بین نمی قضیه اما چنانچه همراه طعام قرمز شوند مقدار زیادی از ویتامین موجود در خود را از مشت می دهند، منابع غذایی این ویتامین انواع روغن سویا، آفتابگردان، جوانه گندم، ماهی، که و انواع مغز بذر ها.

است رئیس قسمت قسمت کردن تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه: کرد ویتامین C یکی دیگر از ویتامین هایی است که نیاز است تو این شرایط کاربرد شود؛ بیشتر سبزی ها و ثمر های تازه از جمله مرکبات دارای این ویتامین هستند که باعث می شوند ایستادگی بدن در مقابل عفونت ها زیاد.

شود حق ویسی: افزود محصول ها و مرکبات از یکسره کیوی و توت فرنگی، ویتامین C دارند ولی نباید از دشت های نرم و له شده استفاده شود زیرا که ویتامین در اینگونه مرکبات به شدت کاهش یافته و به حداقل خود رسیده است؛ پس ازآن از مرکبات فلفل سبز دلمه ای، انواع کلم، گوجه فرنگی، سبزی های تجهیزات پهن سبز قرین اسفناج و سیب سماوی دارای ویتامین C.

هستند وی اظهار: کرد هر خانواده ای بنا بوسیله اقتدار مالی خود می تواند این مواد مغذی را خریداری کرده و دریافت نماید، و صرفا حاجت نیست که مواد غذایی گران ارزش مورد استعمال قرار گیرند، یکی دیگر از نکته های حائز اهمیت غم کاربرد آبلیموهای شرکتی و صنعت است که به دلیل کاهش ویتامین درون اثر گرمی دیدن این مواد برای بهداشتی سازی، موعظه می شود از این راه آبلیموها استفاده.

نشود رئیس گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم بیان: کرد بدن ما نیاز دارد که روزانه ۳ تا ۵ واحد  سبزی و حداقل ۲ واحد میوه دریافت(درنگ هر یک واحد معادل یک سبد کوچک سبزی، یک خیار کوچک یا یک گوجه فرنگی صلب) است این مواد باعث می شود تا جهیز ایمنی بدن انسان درون مقابل بیماری های مختلف استقامت.

شود عبث ویسی در خصوص پیش ساز A  (ویتامین) A بتاکاروتن: توضیح داد سبزی و میوه(های پررنگ سبز، زرد، ...) نارنجی و هستند متشابه هویج، کدوحلوایی، کلم بروکلی، اسفناج و محصولاتی از این قبیل است که بر تقویت سیستم زنهار بدن تاثیر.

مثبت دارند وی: عنوان کرد همانطور که می دانیم همیشه آلودگی هوابا مقداری سرب همراه است که تاثیراتی به خشکی امدن بدن انسان خواهد گذاشت، ماده ای مفید درون سیب است که سرب را به نعوظ کامل از بدن دفع.

می کند رئیس گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم: اضافه کرد سایر منابعی که می نبوغ از آنها برای تهی سازی سرب استفاده کرد پرتقال، هویج، نارنگی، و غلات سبوس دار است که از اهمیت فوقانی برخوردار هستند و جایشان در پروگرام غذایی روزانه ما بسیار کم است؛ منیزیم نیز تاثیر خوبی در رفع سرب از بدن دارد و عمدتا در مغزدانه ها و میوه های خشک مشاهده می شود، البته می توان این منبع را از حبوبات و سبزیجات برگ سبز نیز.

قبض کرد ضایع ویسی: امتداد عدل یکی دیگر از مواردی که بدن بوسیله جذب آن احتیاج دارد سلینوم است که در ماهی، گوشت قرمز، حبوبات، غلات، برز مرغ، پیاز و بوسیله ویژه سفر یافت می شود و از خاصیت بسیار فوقانی.

برخوردار است: وی افزود روی، از دیگر منابعی است که بدن به آن احتیاج دارد و بیشتر در انواع گوشت ها بوسیله امر موجود است، اما بوسیله دلیل قیمت بالای گوشت سرخ و گوشت مرغ بهتر است که گوشت بوقلمون تک استعمال صبر گیرد تا تیمار کارمایه تک نیاز بدن شهود شود و غم قابل مصرف بخاطر بیشتر خانواده.

ها باشد رئیس گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم: اظهار کرد استفاده ماهی به برهان داشتنامگا۳ برای کاهش تنگی ثانیه و اثرات ضرر وعده ترکیبات التهاب آور از عظمت متجاوز بالایی برخوردار است، لازم به ذکر است که قرمز شدن ماهی سبب از بین رفتن فواید آن خواهد شد، لذا موعظه می شود این ماده غذایی به صورت پخته، بخارپز و خواه کبابی مورد استعمال.

قرار گیرد حق ویسی: تقریر کرد چای سبز تیمار یکی از عوامل کلیدی درجهت افزایش قدرت کنف بدن است است زیرا گوناگون ویتامین ها و املاح را در خود جای داده است که باعث اضافه آرامش و رفع التهاب، حساسیت و بهبود عملکرد مایه تنفس، خصوصا لیف های آسیب دیده خواهد شد، البته همه اینها بوسیله شرطی است که تو کاربرد آن زیاده روی نشده و بوسیله وزن مورد(حاجت بدن یومیه دو فنجان) چای کمرنگ تک استفاده.

قرار گیرد وی در سرانجام: تکثیر کرد مصرفشیرو لبنیات در چنین شرایطی به شدت سفارش(می شود کاربرد حداقل ۲ لیوان شیر و ماست) داخل روز زیرا جهت کاهش عوارض ناشی از آلودگی در وسیله گوارش، دفع مواد آلاینده و سموم و محکمی باکتری های مفید بدن.
مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور، در گفت وگو با ایلنا درباره جزئیات این واقعه گفت: یک تک حادثه واقعه بین یک دستگاه اتوبوس- خودرو پراید- دو دستگاه کامیون ایسوزو در اتوبان زنجان به سمت قزوین، ۲ کیلومتر مانده به ضیاءآباد، داخل روزگار ۰۱:۵۹ به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می شود.

وی با اشعار این که بلافاصله ۹ دستگاه آمبولانس به محل حادثه گسیل شد، دنباله داد: ۲۴ نفر پهلو اثر این حادثه مصدوم شده اند یک نفر از مصدومان در نگرش علاج شده است.

سخنگوی اورژانس قلمرو خاطرنشان کرد: ۳ نفر همچنین بر پی این حادثه جان خویشتن را از مشت داده اند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فروش اقساطی محصولات ایران خودرو بوسیله تعداد متجاوز محدود از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۰ تا زمان تکمیل آغاز خواهد شد.  

در این راه فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت شهرت خواهند داشت که سیلی های طرح " سامانه شکارچی " را داشته و فاقد هرگونه سیلی برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده سیلی پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و درون صورت میلیونر بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین مولود تجسس و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد، و درون قیافه حاضر بودن امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به شمار ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا" ضربت باز صیقلی اقساط با تاریخ قید شده تو تصویب نامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت ضربت از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و ...) وجود ندارد و نشانی صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. نیز فک گرو مدرک خودرو زودتر از موعد چکها برای کلیه محصولات این تصویب نامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی های محترم در این خصوص شناسایی رسانی مقتضی به مشتریان خویشتن داشته باشند.
پس از گذشت ۶ ماه از ارائه ی سلاله شروع سری اکتیو روزگار های هوشمند سامسونگ، مشارکت کره ای از دودمان دوم زمانه های هوشمند خود با اشتهار گلکسی واچ اکتیو ۲ رونمایی کرد. سامسونگ در نسل قبلی از شایسته کردن های هوشمند خود، حاشیه چرخان و محبوب را حذف کرد و به صورت نرم افزاری کاربر را با ژست های حرکتی بیشتری آشنا کرد ولی روان بازخورد های منفی قابل توجه بوده چرا که درون اکتیو ۲ این قابلیت تو شکل حاشیه نویسی های لمسی حساس برگشته است.

Galaxy Watch Active 2 ازلحاظ طراحی بسیار مانند بوسیله مدل پا بر جا اکتیو است و تنها تفاوت آن تو حاشیه ی کنترل کننده است. این روزگار هوشمند بسیار باریک و ریختگی است و حاشیه نویسی ی خمیده ی آن باعث می شود ریختگی تیز از چیزی که هست، به رویت برسد. نسخه ی بلوتوثی این ساعت از جنس آلومینیوم و نسخه ی LTE از سبک ضدزنگ مخلوق شده است. سامسونگ می گوید نمایشگر ضربان بیرونی و شتاب سنج در اکتیو ۲ در مقایسه با مقیاس های پیشین بهبود یافته است. این ساعت، اولین ساعتی است که در آن از دستیار مجازی سامسونگ، بیکسبی (Bixby) استعمال شده است. اکتیو ۲ استعداد ECG غصه دارد؛ اما سامسونگ می گوید تو زمان ارائه به بازار، این امکان فعال نیست. این روزگار نسخه ی پنجم بلوتوث را دارد و از NFC برای امکان پرداخت بهره می برد. همچنین، با داشتن این ساعت می توان بدون نیاز بوسیله تلفن همراه از GPS بخاطر موقعیت یابی استفاده کرد. بخاطر آشنایی بیشتر با این ساعت هوشمند در ادامه با جعبه گشایی زومیت از گلکسی واچ اکتیو ۲ همراه باشید:

تماشا تو آپارات | سیاحت در یوتیوب

به زودی بررسی کامل این زمانه هوشمند منتشر خواهد شد. به نظر شما بنیادی ترین قابلیت گلکسی واچ اکتیو ۲ چیست؟

بیشتر بخوانید:قرارداد ۱۱ میلیارد دلاری بی ام و با سامسونگ و CATLگلکسی S11 5G با خراش اکسینوس 990 و ۱۲ گیگابایت رم معرفی می شودرندر جدید گلکسی اس 11 خبر از ماژول دوربین مستطیلی لباس می دهدW20 5G، نسخه بهبودیافته گلکسی فولد سامسونگ، معرفی شدگلکسی اس 11 5G به فناوری شارژ کندرو ۲۵ واتی مجهز می شود
به گزارش همشهری آنلاین،  باشگاه خبرنگاران جوان از مقاطعه یک منبع آگاه از بازداشت پسر یکی از وزرای سابق خبر انصاف. به گفته این منبع، تهمت این فرد در بستگی با مفاسد اقتصادی است.