امنیت گستران عالم

مارکوس فلش، مدیر اجرایی متاخر بخش ام پاور بی ام و است. وی در جدیدترین مصاحبه ی خود، عنوان کرده است که ام پاور در آینده از نیروی الکتریکی نیز در خودروهایش استفاده خواهد کرد. وی نیز نشانی کرد که خودروهای ام پاور که از نیروی الکتریکی مصرف کنند، خللی تو ابتیاع بی ام و های سری i ایجاد نخواهند کرد.

وی دنباله رحم که حرف i در محصولات بی ام وفقط به معنی خودروی الکتریکی نیست، بلکه نمایانگر کلمه ی Innovation به معنای نوآوری نیز است. داخل سمت دیگر M نیز در نمونه های بی ام و همیشه نشان دهنده ی خودروهای اسپرت و سریع است و استفاده از نیروی برق هیچ منافاتی با یک خودروی اسپرت ندارد.

مقاله های مرتبط:بی ام و M8 سرانجام از راه خواهد رسیدآیا بی ام و X5 M بهینه شاسی بلند اسپرت جهان است؟

مارکوس فلش بوسیله استفاده از جهیز برق ۴۸ ولت در خودروهای متاخر ام پاور اشاره کرد و گفت که به همراه مدیر بخش تحقیق و ترقی ی بی ام و به دنبال اجرایی کردن این جهیز تو محصولات بی ام و است. درحال حاضر، بی ام و روی ۳ سنخ جهیز بخاطر خودروهای آینده ی خویشتن فقره می درنگ. اولی سیستم برق ۴۸ ولت، دومی سیستم پلاگین هیبرید و سومی خودروی تمام برقی است.



مدیر اجرایی ام پاور زمان دقیق دخول به بازار اولین ثمر الکتریکی ام پاور را اخبار نکرد ولی گفت زمان زیادی تا معرفی چنین خودرویی ابدی نمانده است. وی همچنین رمز ای به اینکه ابتدایی خودروی ام پاور که از نیروی الکتریکی استفاده خواهد کرد، کدام سری خواهد بود، نکرد ولی مقدور است بوسیله زودی خودرویی مفهومی معرفی شود و درون آینده خودروی برقی جدیدی هم براساس آن معرفی کردن شود.



مدیر متاخر ام پاور از شرکت نزدیک این بخش با واحد خودروهای i بی ام و نیز خبر داد؛ ضمن اینکه این دو واحد در ساخت خودروی فرمولا E با هم شریک شدن دارند. به گفته ی فلش، هر چیزی امکان پذیر است و حتی امکان پذیر است نسخه های M از خودروهای i تولید شوند. مارکوس فلش از تمایل خود بخاطر تولید یک ابرخودرو با برند بی ام و نیز اطلاع انصاف اما گفت که این غرض تاکنون مورد اتفاق مدیران رده بالا استراحت نگرفته است و فعلا مظفر نشده چراغ سبز را بخاطر مبدا این طور پروژه ای ستاندن کند.

 بیشتر بخوانید:رقابت آئودی با بی ام و برای تامین خودروهای جماعت فوتبال بایرن مونیخبرند تیونینگ محصولات فولکس واگن با نام M52 نحو اندازی شدمینی JCW کلاب من و کانتری غلام ۲۰۲۰ معرفی شدندسرمایه گذاری ۹۰ میلیون دلاری هیوندای و کیا در ریمک برای ساخت خودروی الکتریکیبحث برانگیزترین خودروهای تاریخ بی ام و
  • ۹۸/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی