امنیت گستران عالم

فارس نوشت: برانکو ایوانکوویچ در جلسه خبری پیش از ملاقات مقابل السد قطر گفت: این آخرین ورزش این عزل ما در لیگ قهرمانان آسیا است. متأسفانه ما بوسیله مرحله بعد پیشرفت نکردیم اما به عنوان قهرمان ایران این شهریه را داریم که هر بازی را با کیفیت بالا بازی کنیم.

وی گفت: به آویشن السد تبریک می گویم که آنها قهرمان قطر شدند. ما داخل چند سال اخیر با هم زیاد بازی کردیم و به همین دلیل چیز مکتوم از همدیگر نداریم. این ورزش برای شخصیت ما است و بازی فردا بخاطر جشن ستاندن داخل لیگ ایران است. خوشبختانه بازیکنانم سلامت هستند اما انصاری و ماهینی هنوز در لیست ما نیستند. بودیمیر هم در ورزش نخواهد حیات. یکی دو بازیکن در ورزش قبل ضربه خوردند اما سعی می کنند به بازی برسند ما می خواهیم با برد از لیگ قهرمانان آسیا جدا شویم و با حالت بهتری بوسیله دنبال نتایج خوب می رویم.

برانکو افزود: ما سخت ترین گروه در آسیا بودیم چون در این گروه قهرمان قطر حضور دارد و از آویشن ملی قطر قوی خیس است. پرسپولیسهم که قهرمان ایران است و در این گروه فراغت دارد. همچنین پاختاکور که قهرمان ازبکستان است بی آرامی در این دسته است و الاهلی حزن از نیکوترین های عربستان است به همین دلیل جزئیات تعیین کننده هستند. ما درون بازی با پاختاکور در بازی رفت بهتر بودیم ولی گل آفساید خوردیم و عجیب بود که داور آن را پذیرفت. در قطر غصه برابر السد خوب بازی کردیم و موقعیت داشتیم اما تو وقت های آخر گل آفساید خوردیم. ما با بدشانسی باختیم. تو ازبکستان هم دیدید که یک پنالتی روی ترابی شد اما داور نگرفت. البته پشت دستاویز جویی نیستم ولی اینها واقعیت است. همین جزئیات کارها را مشخص می کند. ما اگر داخل ازبکستان هم پایه می کردیم بازی فردا سرنوشت ساز بود. داوران به جرأت از ما کبد امتیاز گرفتند.  

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه السد بیش از ۱۰۰ گل رسانده و چه برنامه ای برای مدافعان این تیم دارید، گفت: آنها تیم بیش مؤثری هستند و السد از تیم قطر هم زورمند خیس است. تعدادی از ملی پوشان قطر آنجا ذخیره هستند. در این تیم بازیکنان بزرگی قرین ژاوی و گابی هستند. آنها در مجموع زیاد از ۲۰۰ ورزش در آویشن ملی اسپانیا دارند و این یعنی اینکه کیفیت آنها رفعت است اما ما تلاش می کنیم برنده شویم این شهریه ای است که ما داخل قبال هواداران مان داریم.

وی در خصوص فشردگی بازی ها غصه افزود: این پروگرام ها چیده شد و بخاطر ما امر را شاداب کرد چرا که ما هر چهار روز یک ورزش داشتیم و در کنار آن به سفر می رفتیم. اما خوشبختانه داخل لیگ خیلی خوب ادا کردیم. بیرونی مان می خواهد که لیگ قهرمانان آسیا را هم به خوبی تمام کنیم.  

برانکو درباره اینکه فردا خداحافظی ژاوی است و آیا باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای این ورزشکار دارد یا نه، عنوان کرد: این افتخار ما در ایران است که مقابل یک بازیکن بزرگ شبیه ژاوی که در ۱۵ سال اخیر درون سطح بهترین های گیتی صبر داشته بازی کنیم. او حتی گاهی از مسی و رونالدو بی قراری بهتر بود و باید چند سال نیکوترین ورزشکار دنیا می شد. ما او را ملاقات کردیم و مقابلش بازی انجام دادیم و تماشاگر کیفیت او بودیم. او رفتار زیاد حرفه ای دارد و این افتخار را داریم که در تهران آخرین بازی اش را انجام می دهد. غلام از طرف تمامی اهالی فوتبال بابت مجاهدت هایش از او قسمت می کنم و برای او آرزوی موفقیت کامل در مرحله متاخر عمر اش دارم. مفرط خوب است که چنین فوتبالیستی بوسیله نشانی مربی کار کند. درباره غافلگیری برای این بازیکن چیزی نمی دانم ولی از او تشکر می کنم بابت همه زحماتی که برای فوتبال کشیده است.
  • ۹۸/۰۲/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی