امنیت گستران عالم

AASGHAپسOOOONGHAازOOOON آن که نصیب و قسمت فرانسه به برهان فروپاشی ادغام همکاری های خودروسازی رنو و فیات کرایسلر مورد انتقاد قرار گرفت، حالا تلاش می کند تا از استراتژی خویشتن در مقابل این اتهام دفاع بطی ء بوسیله. گزارش رویترز به نقل از منابع مطلع از مذاکرات، قضا و قدر فرانسه که ۱۵ درصد سهام رنو را در جوانمردی دارد، با درخواست تضمین ها و امتیازات متجاوز از حدی که فیات کرایسلر آن را زیاده خواهی می دانست، غلط وقار مرتکب شد چند. 

ساعت پس از آن که دسته FCA پیشنهاد ادغام را پس گرفت، یکی از مقامات فرانسوی از جان الکان مهتر هیئت مدیره فیات کرایسلر درخواست بازنگری کرد، ولی این خواسته رگه شد برونو. لِمایر، وزیر دارایی فرانسه داخل این بن گفت که دولت فرانسه در مذاکرات به صورت سازنده شرکت کرده است؛ ولی آن ها آماده ایمنی و پذیرفتن توافقی بدون تائید و رضایت شریک قدیمی رنو، شرکت نیسان نبودند خودروساز.



ژاپنی اعلام کرد که از ارائه هرگونه نظری درباره پیشنهاد ادغام خودداری می درنگ اصلاح. ادغام امکان دسترسی فیات کرایسلر بوسیله فناوری خودروهای الکتریکی رنو را فراهم خواهد کرد و خودروساز فرانسوی همچنین می تواند بوسیله کمی از برندهای سودآور جیپ و رم دست یابد، ولی سطح همکاری باتوجه به متشرک بودن نیسان، تحت واکنش فراغت می گیرد منابع. نزدیک به فیات کرایسلر، شکوه موضع نیسان را کاهش داده و طالع فرانسه را به دلیل فروپاشی این سودا مستنطق کردند، که نیز می تواند درون دنباله روابط مرموز بین دو شریک شدن را بدتر از قبل درنگ هیئت. مدیره رنو درون بیانیه ای اعلام کردند از مهیا نشدن امکان ادغام مایوس شده اند و افزودند که فرع فیات کرایسلر، جذابیت این همدستی را برجسته کرد ارزش.



سهام گروه خودروسازی PSA، شریک شدن مادر شرکت های پژو، سیتروئن و برند لوکس DS، روز پنج شنبه افزایش یافت، زیرا تحلیلگران احتمال می دادند که فیات کرایسلر پس از رد شدن پیشنهاد ۳۵ میلیارد دلاری خود برای ادغام با رنو، بوسیله جانب PSA لول نرم Jefferies.

داخل این باره نوشت هر:دو طرف نیاز به ادغام یا تصرف مالکیت را منشور کرده اند و ممکن است به پشت فرصت های دیگری باشند اگر. نیسان عایق خرید (رنو و فیات کرایسلر باشد،) بحث های پیشین درباره ادغام PSA FCA-می تواند دوباره از قانون گرفته شود ما. انتظار داریم نرخ سهام هر دو شرکت به این خبر واکنش منفی علامت دهند؛ ولی فیات کرایسلر از گزینه های استراتژیک گسترده تری بهره می برد و سهام رنو نیز در معرض خطر کاهش کوتاه مدت استراحت دارد مقاله.

های مرتبط فیات:کرایسلر پیشنهاد ادغام ۳۲ میلیارد یورویی به رنو دادرنو به ظهر تصاحب نیسان و ادغام با فیات کرایسلر است اسفند

ماه گذشته و هنگام برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو، شایعاتی از خواهش PSA بخاطر ادغام با فیات کرایسلر در همه جا پیچید مایک. منلی که پس از اجل سرجیو مارکیونه زمام امور فیات کرایسلر را به دست گرفته است، از تمایل خویشتن برای بررسی گزینه های مشارکت صحبت کرد البته. این ها همگی پیش از آن بود که فیات کرایسلر پیشنهاد ادغام با رنو را مطرح کند؛ حالا تو شرایطی که پیشنهاد این طور توافقی از روی میز طرفین برداشته شده، غریزی است که باز حزن توجه به جانب PSA جلب می شود براساس.

گزارش رویترز، قیمت سهام PSA پس از انتشار خبر الغا ادغام، ۱ ۵/درصد افزایش رک کرد؛ بها سهام رنو تو همین زمان ۷ درصد کاهش یافت، درحالی که ارزش سهام فیات کرایسلر در بورس اوراق بهادار میلان با ۳ درصد کاهش همراه شد فیات.

کرایسلر در بیانیه ای اعلام کرد که شرایط دیپلماتیک فرانسه هم اکنون بخاطر این ادغام و ادامه موفقیت آمیز همکاری وجود ندارد باتوجه. به تائید قفا نشینی از پیشنهاد ادغام با رنو در بیانیه گروه فیات کرایسلر، باید دید که این شرکت به جانب ادغام با یکی دیگر از خودروسازان فرانسوی، یعنی PSA حرکت می کند خواه خیر چنین. 



افکاری به همین ترتیب توسط مکس واربرتون، تحلیلگر Bernstein Research داخل نشریه فوربس اعلام شد انتظار:می رود که پژو سیتروئن بار دیگر بوسیله یکی از امیدوهای خیالی فیات کرایسلر برای شریک بعد اینده تبدیل شود بیشتر.بخوانید نگاهی:عمیق به جیپ گلادیاتور مدل ۲۰۲۰عملکرد فرسوده جیپ رانگلر ۲۰۱۹ در آزمایش تصادف ANCAPفیات کرایسلر پیشنهاد ادغام ۳۲ میلیارد یورویی بوسیله رنو دادمدل تولیدی رنو آرکانا برای راسته روسیه رونمایی شدرنو مگان R R.S. S-R Trophy R رکورد سریع ترین خودروی دیفرانسیل جلو در نوربرگ رینگ
  • ۹۸/۰۳/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی