امنیت گستران عالم

رویترز بوسیله نقل از چهار دیپلمات اروپایی نوشت: اماراتدر همین ر استا بخشی از نیروهای خویشتن در بارانداز جنوبی عدن و سواحل غربی یمنرا خارج کرده است.

منابع سیاست باز می گویند؛ حاکمیت ابوظبی تقدم می دهد با افزایش تنش منطقه میان ایران و آمریکا بیشتر نیروهای ارتشی و برگ را در اختیار خویشتن داشته باشد.

در هفته های گذشته عواملی مشابه آتش اخذ دو تانکر نفتکش داخل دریای عمان و نزول یک پهپاد ارتشی آمریکا ، وضعیت خلیج فارس را دست پاچه کرده است.

تو همین تماس یک مقام اماراتی که نامش فاحش نشد، بوسیله رویترز گفت: خروج کمی از نیروهای امارات از یمن حقیقت دارد.

مقام اماراتی با این حیات افزود: ما همچنان متعهد به حضور در اتحاد عربی درون جنگ یمن هستیم و صحنه رزم را هرگز خالی نخواهیم کرد.

رویترز در ادامه می نویسد: منابع خبری هیچ جزئیاتی از تعداد افراد کاهش یافته و نقل و انتقال های قیافه گرفته نمایش نمی کنند و همچنان مشهود نیست که این جابه جایی ها در تویی و خواه خارج یمن صورت اندوهناک است.

امارات در کنار عربستان سعودی در سال ۲۰۱۵ با ادعای بازگشت دولت عرفی یمن و مبارزه با نفوذ حوثی ها داخل یک پیوستگی نظامی ، به خاک این ملک حمله کرده و این حمله با چشم پوشی چهار سال به اعتقاد کارشناسان و گزارش های سازمان ملل به  یک فاجعه انسانی تبدیل شده و غیرنظامیان زیادی را به کام مرگ کشانده است.
  • ۹۸/۰۴/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی