امنیت گستران عالم

به گزارش مهر، بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: برنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت حمایت از دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاران پزشکی است.

وی با رمز به مشکلات این قسمت قسمت کردن از دانشجویان گفت: دستیاران پزشکی داخل کنار تحصیل به فقره علاج هم اشتغال دارند و دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) نیز به دلیل تعهدی که به دانشگاه دارند نمی توانند تو بیرون از دانشگاه فرمان کنند.

مهتر صندوق شادکامی دانشجویان وزارت بهداشت تقریر داشت: نکته دیگر اینکه این قسمت قسمت کردن از دانشجویان سن بیشتری از سایر دانشجویان درون گروه های کارشناسی و دکتری حرفهای دارند و بیشتر آنها متاهل و صاحب فرزند هستند؛ همین امر حمایت بیشتری را می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: مجری رفاه دانشجویان وزارت بهداشت مذاکراتی با سازمان برنامه و بودجه درون این ماخذ داشته است و پیشنهادی مبنی پهلو ایجاد ردیف قرضه ویژه برای دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاری ارائه داده ایم.

رحیمی بیان داشت: امید این است که با ویژه این وام، بتوانیم کمی از مشکلات این گروه از دانشجویان را رفع کنیم تا با آرامش بیشتری به خدمات و تحصیل خویشتن بپردازند.
  • ۹۸/۰۷/۲۷

نظرات (۱)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوندهای روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی