امنیت گستران عالم

کوالکام بوسیله لطافت گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۱۹ را منتشر کرده است تا بوسیله صورت رسمی سال مالی ۲۰۱۹ میلادی را بوسیله پایان برساند و بخاطر سال مالی جدید یعنی ۲۰۲۰ آماده شود؛ بوسیله اقرار بهتر تابستان هر سال را می توان پایان سال مالی برای این شرکت درون نظر گرفت. در جدیدترین گزارش مالی شرکت عملکرد بهتری نسبت به براوردها و پیش بینی های پیشین مشاهده می شود. پیش بینی هایی که توسط دایره های فعال درون تفریق رفتار بازارهای اساسی دنیا انجام شده است. البته نمی توان بوسیله نعوظ مطلق عملکرد کوالکام در چارک پایانی سال مالی ساری را از نظر تصرف درآمد دلاری و منفعت بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد. به این دلیل که در برخی شاخص های مالی مقداری کمبود را نسبت به دوره های گذشته شاهد هستیم.مقاله های مرتبط:علی بابا گزارش مالی سه ماهه دوم ۲۰۲۰ را منتشر کرد: نمو تجارت الکترونیک و محاسبات ابریگوگل و مایکروسافت و آمازون درآمد خود از راسته سرویس های ابری را تکثیر می دهندهرآنچه درباره پردازنده اسنپدراگون 855 باید بدانید

باتوجه به آمار منتشر شده توسط کوالکام سود ناخالص سهام این شرکت درون چارک چهارم سال مالی ۲۰۱۹ رقم ۷۸ رسم به ازای هر سهم بوده است. این نما حدود ۱۲ درصد افت را نسبت بوسیله سال گذشته علامت می دهد. با این حال دایره جهانی Refinitiv که تو  تحلیل مالی بازارهای بنیادی گیتی کوشا است سود سه ماهه پایانی سال مالی ۲۰۱۹ کوالکام را ۷۱ سنت پیش بینی کرده حیات. بنابراین می استعداد گفت که Qualcomm موفق به ثبت عملکرد بهتری نسبت به براوردهای پیشین شده است. این موضوع در تصرف درآمد دلاری کوالکام غم مشاهده می شود. به گونه ای که درآمد این شریک شدن در چارک چهارم امسال ۴/۸ میلیارد دلار بوده است. این تو حالی است که پیش دماغ Refinitiv رقم ۴/۷ دلار را برای این گرداگرد نشان می داد.

پیش از گستردن گزارش مالی متاخر کوالکام ارزش سهام این مشارکت با یک درصد افت، حول و حوش ۸۴/۶۳ دلار قرار داشت. اما در مدت کوتاهی پس از انتشار این گزارش تماشایی رشد چهار درصدی آن بودیم. در مجموع سهام این شرکت در سال ۲۰۱۹ حدود ۴۸/۷ درصد رشد داشته است که نزدیک به ۲۴/۱ درصد آن به سه ماه اخیر مربوط می شود.



بنابر تأیید کوالکام پاره QTL، که در بن ی ارائه کردن لیسانس محصولات و تولیدات این باهم اتحاد کردن به سایر باهم اتحاد کردن ها فعالیت دارد، موفق به ثبت عملکرد بیش مناسبی در دوره ی مالی اخیر شده است. درواقع یکی از دلایل اصلی بهتر بودن عملکرد کوالکام نسبت به پیش بینی های انجام شده را می توان بوسیله رونق حصه QTL در دوره ی مالی اخیر مربوط دانست. این بخش تو سه ماهه پایانی امسال به تنهایی موفق به کسب در آمد دلاری ۱/۲۱۶ میلیارد شده است. رقمی که ۴ درصد افزایش را نسبت به درآمد این بخش داخل سال گذشته نشان می دهد.پس از بهبود عملکرد کوالکام نسبت به پیش دماغ های ایفا شده، سهام این شریک شدن حدود شش درصد افزایش رشد را تجربه کرد

با بود بهبود عملکرد مالی بخش QTL نسبت به سال گذشته، حصه QTC کوالکام همچنان بیشترین درآمد را عاید این شرکت می بطی ء. این بخش که تولید تراشه های موبایل و طراحی قوم ی اسنپدراگون قسمتی از فعالیت های اساسی آن بوسیله شمار می رود، درون چارک چهارم امسال مظفر به تصرف درآمد دلاری ۳/۶۱ میلیارد شده است. این رقم نسبت بوسیله سال گذشته ۲۲ درصد اضافه را بازتاب می دهد. البته تعداد تراشه های عرضه شده بوسیله بازار توسط کوالکام درون سه گانه ماهه پایانی سال مالی سیال ۱۵۲ میلیون واحد بوده که حدود ۳۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کوالکام بوسیله برهان دعوای حقوقی گام داری که با اپل کنار سر حق امتیاز محصولات خویشتن داشت نتوانست داخل سال مالی ۲۰۱۸ و شش ماه مقدمه سال ۲۰۱۹ درآمدهای مربوط بوسیله عبث امتیاز شریک با اپل را درون صورت های مالی خویشتن لحاظ بطی ء. با این حال عاقبت این دو شرکت تو میانه های امسال به خشکی امدن سر موارد اختلاف به توافقرسیدند. بوسیله همین برهان تصرف درآمد دلاری حاصل از لیسانس یا حق امتیاز تولیدات کوالکام طی همکاری با اپل در چارک سوم و چهارم امسال مرحله دیگر توسط کارشناسان مالی این شریک شدن در رویت پژمان شد. امری که می قابلیت آن را یکی از دلایل اساسی عملکرد مثبت حصه QTL در دوره ی مالی اخیر دانست.



در کنار اختلاف حقوقی با اپل، چالش دیگری که کوالکام در سال مالی اخیر با آن دست وپنجه بطی ء کرد به بایکوت های وضع شده کنار علیه هواوی مربوط می شود. این امر جهت شد تا کوالکام درآمدهای حاصل از حق تشخیص انبازی با هواوی را داخل براوردها و پیش دماغ های مالی آتی خود در دیدن نگیرد. بنابر تأیید کوالکام  داخل سال مالی ۲۰۱۸ درآمد حاصل از شریک شدن با هواوی ۶۰۰ میلیون دلار بود. رقمی که داخل چارک چهارم سال مالی ۲۰۱۹ بوسیله ۱۰۰ میلیون دلار رسید.

پاتریک مورهد به نشانی مهتر شرکت Moor Insights
  • ۹۸/۰۸/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی