امنیت گستران عالم

بوسیلهSGHAROOOONSGHAROOOON گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی اکبر ضایع ویسی گفت: آلودگی محیط مصیبت های متعددی ایجاد می کند که مهمترین آنها مصیبت های تنفسی و پس از آن بیماری های پوستی و چشمی است، البته این آلودگی ها با بخشیدن زمان سبب بروزآلزایمر اندوه خواهد شد.

وی افزود: این منابع آلودگی از یک حد کوچک مثل خاکستر سیگار تا آلودگی های بزرگ شبیه دود خودروها و کارخانه ها آغاز خواهد شد که با عفو زمان بر بدن مردم تاثیر می گذارد؛ یکی از این مشکلات که اخیرا جیب گیر جامعه شده شاق ناباروری آقایان و رشد عیبناک بدو متولد نوزادان است.

مهتر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: به همشهریان شایسته توصیه می شود تا در حد امکان از مواد غذایی کار کننده استعمال کنند و ریسک ابتلا به بیماری ها را کاهش دهند؛ به ویژه افراد تو معرض مخاطره از جمله کودکان، سالمندان و مادران باردار و شیرده.

عبث ویسی ادامه داد: در حال مهیا کاری که لازم است انجام شود استفاده از مواد مغذی است که به عنوان عوامل تغذیه ای آنتی اکسیدانی(مخالف اکسیداسیون درون سلول) بوسیله کار می رود، این عوامل آنتی اکسیدانی نیز بیشتر ویتامین E، پیش ساز ویتامین A(A)کاروتنوئیدها ، سلینوم و پلی سنول(ها ضد عطارد و) سکته.

هستند در وضعیت آلودگی محیط چه غذایی

بخوریم؟ وی در خصوص ویتامین E توضیح: داد روغن ها نیکوترین منبع برای ستاندن این ویتامین هستند که با پختن اندوه از بین نمی قضیه اما چنانچه همراه طعام قرمز شوند مقدار زیادی از ویتامین موجود در خود را از مشت می دهند، منابع غذایی این ویتامین انواع روغن سویا، آفتابگردان، جوانه گندم، ماهی، که و انواع مغز بذر ها.

است رئیس قسمت قسمت کردن تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه: کرد ویتامین C یکی دیگر از ویتامین هایی است که نیاز است تو این شرایط کاربرد شود؛ بیشتر سبزی ها و ثمر های تازه از جمله مرکبات دارای این ویتامین هستند که باعث می شوند ایستادگی بدن در مقابل عفونت ها زیاد.

شود حق ویسی: افزود محصول ها و مرکبات از یکسره کیوی و توت فرنگی، ویتامین C دارند ولی نباید از دشت های نرم و له شده استفاده شود زیرا که ویتامین در اینگونه مرکبات به شدت کاهش یافته و به حداقل خود رسیده است؛ پس ازآن از مرکبات فلفل سبز دلمه ای، انواع کلم، گوجه فرنگی، سبزی های تجهیزات پهن سبز قرین اسفناج و سیب سماوی دارای ویتامین C.

هستند وی اظهار: کرد هر خانواده ای بنا بوسیله اقتدار مالی خود می تواند این مواد مغذی را خریداری کرده و دریافت نماید، و صرفا حاجت نیست که مواد غذایی گران ارزش مورد استعمال قرار گیرند، یکی دیگر از نکته های حائز اهمیت غم کاربرد آبلیموهای شرکتی و صنعت است که به دلیل کاهش ویتامین درون اثر گرمی دیدن این مواد برای بهداشتی سازی، موعظه می شود از این راه آبلیموها استفاده.

نشود رئیس گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم بیان: کرد بدن ما نیاز دارد که روزانه ۳ تا ۵ واحد  سبزی و حداقل ۲ واحد میوه دریافت(درنگ هر یک واحد معادل یک سبد کوچک سبزی، یک خیار کوچک یا یک گوجه فرنگی صلب) است این مواد باعث می شود تا جهیز ایمنی بدن انسان درون مقابل بیماری های مختلف استقامت.

شود عبث ویسی در خصوص پیش ساز A  (ویتامین) A بتاکاروتن: توضیح داد سبزی و میوه(های پررنگ سبز، زرد، ...) نارنجی و هستند متشابه هویج، کدوحلوایی، کلم بروکلی، اسفناج و محصولاتی از این قبیل است که بر تقویت سیستم زنهار بدن تاثیر.

مثبت دارند وی: عنوان کرد همانطور که می دانیم همیشه آلودگی هوابا مقداری سرب همراه است که تاثیراتی به خشکی امدن بدن انسان خواهد گذاشت، ماده ای مفید درون سیب است که سرب را به نعوظ کامل از بدن دفع.

می کند رئیس گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم: اضافه کرد سایر منابعی که می نبوغ از آنها برای تهی سازی سرب استفاده کرد پرتقال، هویج، نارنگی، و غلات سبوس دار است که از اهمیت فوقانی برخوردار هستند و جایشان در پروگرام غذایی روزانه ما بسیار کم است؛ منیزیم نیز تاثیر خوبی در رفع سرب از بدن دارد و عمدتا در مغزدانه ها و میوه های خشک مشاهده می شود، البته می توان این منبع را از حبوبات و سبزیجات برگ سبز نیز.

قبض کرد ضایع ویسی: امتداد عدل یکی دیگر از مواردی که بدن بوسیله جذب آن احتیاج دارد سلینوم است که در ماهی، گوشت قرمز، حبوبات، غلات، برز مرغ، پیاز و بوسیله ویژه سفر یافت می شود و از خاصیت بسیار فوقانی.

برخوردار است: وی افزود روی، از دیگر منابعی است که بدن به آن احتیاج دارد و بیشتر در انواع گوشت ها بوسیله امر موجود است، اما بوسیله دلیل قیمت بالای گوشت سرخ و گوشت مرغ بهتر است که گوشت بوقلمون تک استعمال صبر گیرد تا تیمار کارمایه تک نیاز بدن شهود شود و غم قابل مصرف بخاطر بیشتر خانواده.

ها باشد رئیس گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی قم: اظهار کرد استفاده ماهی به برهان داشتنامگا۳ برای کاهش تنگی ثانیه و اثرات ضرر وعده ترکیبات التهاب آور از عظمت متجاوز بالایی برخوردار است، لازم به ذکر است که قرمز شدن ماهی سبب از بین رفتن فواید آن خواهد شد، لذا موعظه می شود این ماده غذایی به صورت پخته، بخارپز و خواه کبابی مورد استعمال.

قرار گیرد حق ویسی: تقریر کرد چای سبز تیمار یکی از عوامل کلیدی درجهت افزایش قدرت کنف بدن است است زیرا گوناگون ویتامین ها و املاح را در خود جای داده است که باعث اضافه آرامش و رفع التهاب، حساسیت و بهبود عملکرد مایه تنفس، خصوصا لیف های آسیب دیده خواهد شد، البته همه اینها بوسیله شرطی است که تو کاربرد آن زیاده روی نشده و بوسیله وزن مورد(حاجت بدن یومیه دو فنجان) چای کمرنگ تک استفاده.

قرار گیرد وی در سرانجام: تکثیر کرد مصرفشیرو لبنیات در چنین شرایطی به شدت سفارش(می شود کاربرد حداقل ۲ لیوان شیر و ماست) داخل روز زیرا جهت کاهش عوارض ناشی از آلودگی در وسیله گوارش، دفع مواد آلاینده و سموم و محکمی باکتری های مفید بدن.
  • ۹۸/۰۹/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی