امنیت گستران عالم

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در حاشیه نویسی این مراسم گفت: مجوز امتیاز وقوف و قطع گیری مالاشـیت گرین و هیسـتأمین درون آبزیان با متد آنالیز دستگاهی و نمره مولکولی عوامل بیماری زای TSV-YHV-IHHNV در میگو توسط سازمان دامپزشکی صادر شد.

مرتضی بحرانی افزود: مالاشیت گرین یکی از فرآورده های رنگی آنیلین است که در کنترل قارچ و مورد یاخته مؤثر برای نگهداری آبزیان (ماهی و میگو) استفاده می شود و به عنوان یک ترکیب تیک زا و سرطان زا شناخته شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اضافه کرد: استفاده این فرآورده از سال ۲۰۰۰ میلادی بوسیله دلیل سرطان زایی، ایجاد تشنج ژنتیکی، کاهش قدرت باروری و مشکلات زیست محیطی ممنوع شده است که با وسیله پیشرفته LC-Mass Mass قادر بوسیله تشخیص و خبر معیار مالاشیت گرین و لکومالاشیت گرین و هیستأمین داخل میزان های میگو و ماهی تو دوز بسیار پایین است.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی و این محفل آزمایشگاهی گفت: مصرف از مالاشیت بخاطر ماهیانی که بوسیله مصرف انسان می رسند، مورد تائید اداره نظارت به خشکی امدن دارو و غذای آمریکا FDA قرار نگرفته است.

مسعود محبوبی افزود: مالاشیت گرین سوای از زیت هایی که درون بهبودی آلودگی ها در آبزیان دارد برای سلامتی انسان چه در لحظه به کارگیری یا کاربرد ماهیان و میگوهایی که باقیمانده مواد فوق را درون بافت دارند سربزرگی آمیز است.

وی ادامه رحم: همچنین این ماده شیمیایی باعث تحریکات نفس کشیدن به سبب مسمومیت آن حالت تراتوژنیک و ایجاد سرطان زایی تو انسان می شود.

محبوبی اظهار کرد: این ماده کیمیایی باوجودی که بوسیله کارگیری آن بخاطر ماهیان ۲۰ سال است که در کشورهای خارجی ممنوع شده ولی داخل ایران تو سطح استخرهای پرورش ماهی و تالار های اضافه ماهیانی که مورد تغذیه انسان فراغت می گیرد به فرمان گرفته می شود یا زمانی که از آن در سطح آکواریوم ها استفاده می شود هیچگاه گونه اقدامات حفاظتی در دم بوسیله کارگیری این دارو ایفا نمی گیرد.
  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی