امنیت گستران عالم

اسنپ چت قابلیتی بوسیله شهرت Minis، متمرکز پیاده شدن توسعه و عرضه ی اپلیکیشن های جانبی در داخل پلتفرم، معرفی کرد. اپلیکیشن های متفرقه ی موسوم بوسیله مینی با مصرف از HTML توسعه می یابند و استعداد های متنوعی در داخل اپلیکیشن اسنپ چت به کاربر ارائه می کنند. بوسیله نشانی مثال، می نبوغ با استفاده از اپلیکیشن های جانبی، مدیتیشن انفرادی یا حتی سودا گروهی بلیت سینما و کنسرت را از درون اپلیکیشن اسنپ چت انجام داد. رونمایی قابلیت ترقی و نمایش ی اپلیکیشن های متفرفه اندکی از رویداد Partner Summit اسنپ چت بود که بوسیله رخساره رمزی برگزار و قابلیت ها و امکانات جدید دیگری هم در آن معرفی شد.

ارائه ی استعداد Minis چند ماه پیش در رسانه های فناوری مطرح شده بود؛ قابلیتی که مدل ی مشابه آن درون سرویس چینی WeChat وجود دارد و بوسیله شهرت چشمگیر این سرویس منجر شده است. اپلیکیشن های جانبی وی چت که امکان تهیه ی غذا و پرداخت اخذ و ادا وظایف دیگر را به کاربر می دهند، سال گذشته درآمد ۱۱۳ میلیارد دلاری برای اپلیکیشن اصلی بوسیله همراه داشته اند که رشدی ۱۶۰ درصدی درمقایسه با سال گذشته تجربه کرده است. وی چت بخشی از درآمد منتقل شده به سرو های متفرفه را اخذ می کند.

اسنپ چت حین شناساندن سرویس جدید، هفت اپلیکیشن مینی را معرفی کرد که همگی درون ورق ی گفت وگوی اپلیکیشن دردسترس قرار می گیرند. یکی از آن ها به کاربر امکان می دهد زمان بندی خود برای رویداد آتی موسیقی Coachella را مدیریت یواش. اپلیکیشن دیگر نسخه ای محدود از Headspace است که مدیتیشن و ارسال پیام های انگیزشی به دوستان را ارائه می کند. اپلیکیشن دیگر Movie Tickets نام دارد و آن را Atom طراحی کرده است و امکاناتی همچون مشاهده ی فیلم های سینمایی و خرید بلیت و رزرو صندلی دارد. اپلیکیشن مینی دیگر Tembo است که امکان ساختن فلش کارت برای مطالعه را دراختیار دانش آموزان و دانشجویان استراحت می دهد.



اوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ چت، در مصاحبه با ورج گفت درخت سرو جدید بوسیله شرکت امکان می دهد نفوذ و دامنه ی فعالیت خویشتن را به تجارت الکترونیک توسعه دهد؛ قابلیتی که با ترکیب سودا گروهی و اشتراک تجربه بین دوستان فراهم می شود. اشپیگل در صحبت های خود به تجربه ی خرید گروهی و هماهنگی قرارها درکنار دوستان تأکید می بطی ء. درنهایت، Minis در میان تمامی نبوغ های جدیدی که اسنپ چت چند روز پیش معرفی کرد، بیش از همگی ظرفیت تحول پلتفرم را دارد. البته توان های دیگر همچنین تا حدودی می تواند بی پرده و کارایی و محتوای اسنپ چت را دستخوش دگرگونی و دگرگونی بطی ء.

از قابلیت های جدید اسنپ چت می توان به نوار ناوبری متاخر اشاره کرد که ابتدایی بار داخل پلتفرم مطرح شده است. طراحی جدید که از ابتدای سال ساری کلیات آن مطرح شده بود، زمان حال دردسترس همه ی کاربران استراحت دارد. کاربران با مصرف از طراحی جدید، امکان دسترسی آسان تر و سریع برنده به Snap Maps و کلکسیون ی ویدئویی درخت سرو را دارند.اسنپ چت علاوه کنار معرفی قابلیت Minis، چندی از بخش های خود را بوسیله روزرسانی و نیکوترین سازی کرد

اسنپ چت در طراحی و قابلیت های جدید، امکانات درخت سرو نقشه را نیز بهبود رحم که از میان آن ها می توان بوسیله بهبود عرضه معلومات کلی درباره ی تصرف وکارهای محلی رمز کرد. این اطلاعات موقعیت، آدرس، ساعت فعالیت و نظرهای کاربران از اپلیکیشن های دیگر همچون TripAdvisor و Foursquare را شامل می شود. درادامه ی سال، کاربران می توانند از درون سرو نقشه و با کاربرد از سرویس هایی همچون Postmates و DoorDash و Uber Eats، غذا نیز توصیه دهند.

از قابلیت های جدید دوربین تو اسنپ چت می استعداد به امکان اسکن کردن حیوانات و گیاهان اشاره کرد. PlantSnap صیت قابلیت متاخر اپلیکیشن است که امکان اسکن کردن ۹۰ درصد از گیاهان و درختان را به کاربران می دهد. هماهنگی اسنپ چت با سرویس Dog Scanner همچنین امکان شناسایی ۴۰۰ روش را به دوربین اپلیکیشن اضافه می کند. درادامه، هماهنگی با Yuka نیز داخل برنامه های اسنپ چت دیده می شود که امکان اسکن غذاهای سپرده بندی شده برای دریافت مفروضات تغذیه ای را فراهم خواهد کرد.

محتوای عمومی در اسنپ چت نیز قابلیت های جدیدی اخذ می بطی ء. کاربران اکنون می توانند محتوای اشتراکی را با کارایی بهتری بوسیله وجه اشتراک مجله بگذارند و فعالیت دیگر کاربران را همچنین مشاهده کنند. برنامه های جدید به کاربر امکان می دهند دسته بندی های جدید محتوای را مشاهده و لایه ای متاخر برای پرورش و توسعه ی سه گانه میلیون محتوای عمومی یومیه فراهم کنند. اسنپ چت همچنین در رویداد اخیر خود، ۱۰ بازی جدید برای پلتفرم Budding معرفی کردن کرد. از بازی های مهم می توان به Bitmoji Paint علیه خود اسنپ چت اشاره کرد که امکان باهم اتحاد کردن تو نقشه کشی کولاژ را به میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان می دهد. ترقی دهندگان حالا می توانند با دریافت مجوز Bitmoji، آواتار اسنپ چت کاربر را همچنین بوسیله ورزش خود اضافه کنند. از شرکای اسنپ چت درون عرضه ی بازی های جدید می استعداد به Scrabble GO و Uno رمز کرد.

مقاله های مرتبط:11 مورد از ویژگی های اسنپ چت و دانستنی های مهم درباره آناسنپ چت، عینک Spectacles 3 با استعداد تصویربرداری سه اتیه معرفی کرد

اسنپ چت تو رویداد اخیر خود، همکاری های جدید با Sidney ،ESPN ،NBCUniversal ،ViacomCBS ،the NBA و NFL را رونمایی کرد تا برنامه های ویدئویی بخاطر بسرنوشت شوم دچار کردن Discover نقشه کشی و تولید شود. این تب همچنین قابلیت جدیدی به اشتهار Happening Now دریافت کرد که تیترهای خبری را از سرتاسر ایالات متحده و جهان به کاربر علامت می دهد.

از نبوغ های جدید اسنپ چت برای توسعه دهندگان می توان به امکان اضافه کردن دوربین این پلتفرم به اپلیکیشن های عام اشاره کرد. اپلیکیشن های Nike و Squad و MLB از اولیه سرو هایی هستند که از این قابلیت مصرف می کنند. با استعمال از دوربین اسنپ چت، تمامی توان های فیلتر و موارد دیگر برای اپلیکیشن هدف فراهم می شود. اسنپ چت همچنین فیلتر جدیدی موسوم بوسیله Dynamic Lens شناساندن کرد که از مفروضات زنده مصرف می بطی ء. همین روزی مندی از اطلاعات زنده، مواردی همچون خراج ی حی ی مسابقه ها را بوسیله فیلترهای ورزشی اضافه می کند. از موارد دیگر می توان به لنز Houseparty اشاره کرد که امکان طلبیدن افراد حاضر در محل به گفت وگو را فراهم می بطی ء.



آخرین رونمایی مهم اسنپ چت لنزی به شهرت Local Lenses بود که امکان طراحی روی ساختمان های پیرامون را به صورت مشترک با نقاشی دیجیتال مهیا می کند. Lens Studio نیز به روزرسانی دریافت کرد که امکان واردکردن میزان های یادگیری ماشین و تاسیس لنز را به کاربر می دهد.بیشتر بخوانید:چرا کیفیت ویدئوهای اینستاگرام داخل اندروید کمتر از iOS است؟11 تک از ویژگی های اسنپ چت و دانستنی های مهم درباره آنمالک اسنپ چت یکی از استارتاپ های حوزه دیپ فیک را تصاحب کردگربه ها واقعا قادر بوسیله امتیاز شمایل صاحبشان درون نمایشگر گوشی هستند؟اسنپ چت، عینک Spectacles 3 با قابلیت تصویربرداری سه مربوط باینده معرفی کرد
  • ۹۹/۰۳/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی