امنیت گستران عالم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید چوبینه مدیرعامل انبازی شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به عالمگیر و گسترش ویروس کرونا داخل کشور گفت: آموزش، وصیت های گفته شده و بازرسی مسئولان از سری اقدامات پیشگیرانه انجام شده است تا همکاران درگیر کرونا نشوند و مردم داخل مراوداتی که با کارمندان شهرداری دارند، به ریسک نیفتند.

چوبینه امتداد رحم: هر زمان که یکی از کارمندان ما مبتلا بوسیله کرونا شود، سریعا از بقیه جدا می شود تا باعث آلودگی سایر افراد نشود.

مدیرعامل شریک شهر تندرست شهرداری تهران با پیش روی اینکه امکانات لازم به جمعی شهرداری داده می شود، گفت: اگر پرسنل بوسیله رعایت نکات بهداشتی کم توجه باشند، باید این نکته را به آن ها یادآور شد که سلامتی خود و سایرین را با استفاده از ماسک و دستکش و ... وجهه کنند.

چوبینه با اشاره به هزینه درمانی کارمندان شهرداری در زمان اسیر شدن به ویروس کرونا گفت: کارگران علاوه بر پوشش بیمه تأمین مدنی از امنیت شهرداری هم برخوردار خواهند وجود و اغلب این کارگران ذیل پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.
  • ۹۹/۰۵/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی