امنیت گستران عالم

اسکوترهای برقی خودمتعادل امکان پذیر است روشی مناسب بخاطر دور زدن درون محیط اطراف باشند، اما وقتی می خواهید آن ها را حمل یا نگه داری کنید، می توانند به نوعی حجیم و سنگین باشند. اندوه اکنون یک استارتاپ آلمانی در قالب اسکوتر برقی تاشو UrmO، اسلوب محلول این شاق را ارائه می دهد.

مقاله های مرتبط:ارسی تک چرخ هاورشوز؛ تحولی در دنیای اسکوتر و اسکیتموتورسیکلت برقی تک چرخ؛ انقلابی داخل دنیای یونی سایکل

هنگامی که اسکوتر UrmO در وضعیت معمولی و باز خویشتن قرار دارد، سوار به سادگی و همان طور که روی هر نوع بوسیله اصطلاح «هاوربرد» دیگر حرکت می کند، روی آن می ایستد. اسکوترسوار سپس وزن خود را روی آن در جهات مختلف حرکت می دهد تا عملکردهایی مشابه فرمان دادن، ترمزگیری و پیشدستی کردن گیری را دگرگونی دهند. این مایه نقلیه با حداکثر سرعت ۱۵ کیلومتربرساعت حرکت می کند. برابر گفته های سازنده، باتری این اسکوتر با یک بار شارژ امکان دستیابی به حجم پیمایش ۲۰ کیلومتر را فراهم خواهد کرد و در عارض شارژ شدن به مدت ۴۵ دقیقه، ۸۰ درصد ظرفیت شارژ باتری باز می گردد.

دو چرخ ۱۴ اینچی بدون توپی (hubless) این اسکوتر درون لاستیک های پر شده از فوم پوشیده شده اند؛ بنابراین تا کردن آن مشکلی خاصی ایجاد نمی درنگ. هنگامی که دور زدن با این اسکوتر برقی بوسیله پایان برسد، خداوندگار می تواند UrmO را در عرض دو لحظه تا کرده و سپس با دستگیره مانند کیف آن را محموله کند. وزن این وسیله جالب تنها ۶/۵ کیلوگرم (۱۴ پوند) است.



دستور کار هایی برای تاسیس اسکوتر آلومینیومی و فیبر کربنی UrmO به عنوان «وسیله نقلیه برقی شخصی» حیات دارد و به همین عزیمت کمپینی داخل کیک استارتر (Kickstarter) بخاطر آن تشکیل شده است که از ماه اکتبر آغاز می شود. علاقه مندان می توانند این اسکوتر برقی تاشو را با نرخ بنیانی فروشی ۱،۱۷۶ دلار آمریکا و قیمت خرده فروشی ۲،۳۵۳ دلار تهیه کنند. بیشتر بخوانید:پورشه تایکان ۲۰۲۱ و کیت بدنه پرایر دیزان معرفی کردن شدندابرخودروی دلاژ D12 رونمایی شدلوسید موتورز، سریع العمل ترین شارژر خودروهای برقی جهان را معرفی کردسبک ترین چرخه برقی جهان معرفی شدبرای اولین بار، فروش خودروهای برقی در اروپا از چروک پیشی گرفت
  • ۹۹/۰۵/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی