امنیت گستران عالم

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از اکسترا، ستاره ۴۵ ساله آمریکایی تو انیمیشن «رواق منحصر به فرید» به جای یک فیلم معمر به شهرت استلا حرف زده و این فیلم از پنجشنبه گذشته یمین در شبکه دیزنی پلاس ارائه شد. جولی نخستین بار وقتی به این شعر علاقه مند شد که بکر ۱۴ ساله اش شایلو تاریخچه آن را خواند و پسندید. او درون این باره گفت: «من و شایلو تاریخچه را با هم خواندیم و درباره اش حرف زدیم و به این خراج رسیدیم که ایوان چرا چنین اختصاص است.»

هنرمند هالیوودی زیاد از هر چیز بی اختیار این پیام «ایوان منحصر به بی مانند» شد که سر مقاطعه و حرف ماندن چه اندازه مهم است. جولی با اشاره به اینکه مردم آزادانه نمی توانند حس درونی خودشان را ابراز کنند گفت: «من دقیقا همینم که هستم مربوط به نمی توانم کسی دیگر باشم. اگر از من بپرسند آیا کسی هست که مرا بهتر از دیگران بشناسد، به نظرم فقط فرزندانم امین و نکته سنج می توانند بگویند غلام چه کسی هستم و درباره آن حرف بزنند و توضیح بدهند.»



با اینکه حدود چهار سال از آغاز رسمی فرآیند جدایی جولی و پیت می گذرد ولی دعوای حقوقی میان این ستاره سرشناس همچنان امتداد دارد. تو بدیع ترین اقدام، جولی از دادگاه تحقیق کننده به پروندده خود اشتیاق بازپرس پرونده را به دلیل داشتن وابستگی با یکی از وکلای همسر پیشین خود عوض کنند. او اعلام کرد هدفش فقط یک رسیدگی عادلانه است و اصلا نمی خواهد در حق هیچگاه کدام از دو طرف پرونده لطفی ویژه شود.

جولی ۴۵ ساله و پیت ۵۶ ساله داخل ۲۰۰۵ با بی آرامی آشنا شدند و داخل ۲۰۱۴ وصال کردند. آنها جگر پسر و فرزندخوانده بوسیله نام های مداکس ۱۹ ساله، پکس ۱۶ ساله، زهرا ۱۵ ساله، شایلو ۱۵ ساله و دوقلوهای ۱۲ ساله ناکس و ویوین دارند و زندگی مشترکشان فقط دو سال طول کشید.
  • ۹۹/۰۶/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی