امنیت گستران عالم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا هنرور ادامه انصاف: همین رؤسای جمهور اخیر را غصه که نگاه کنیم، حزن آقای خاتمی و غصه آقای احمدی نژاد و بی قراری آقای روحانی، دو ماه مانده به انتخابات گٌر گرفتند و بالا آمدند. از قبل کسی پیش بینی نمی کرد و فقط خود احمدی نژاد می گفت که غلام در پاستور هستم و تا سه ماه قبل از آن هیچ کس فکر نمی کرد که احمدی نژاد قهرمان شود.

او افزود: نکته بعد بی آرامی اینکه بسیاری از شخصیت های عمده و مشهور قلمرو هنوز تکلیفشان روشن نیست و هنوز تخیل فدایی ها این است که مقدور است آقای رئیسی یا آقای قالیباف بیاید یا مقدور است هر دو بیایند و ممکن است آقای محسن رضایی بیاید. اگر غم قرار است مبدا کنیم ابتدا باید جانب یک سری افرادی برویم و به آنها بگوییم «تو را بوسیله حضرت عباس تو یکی نیا».  برای اینکه خاطر امت اسودگی باشد، غلام خودم گفتم که نمی آیم.

باهنر افزود: اینکه جلسه و کمیته باید تشکیل شود، این کمیته در حال تشکیل شدن است و داخل آستانه تشکیل هستیم و ان شاءالله جلسات تشکیل و گفت وگوها آغاز می شود.

وی اضافه کرد: تشکل ها که من گفتم شناکننده هستند شبیه جمنا که درون انتخابات ریاست جمهوری حیات و بعد به شورای اتفاق تبدیل شد، ۸۰ درصد همان ها هستند و ترکیب و آدم ها مقداری مبادله می شوند و یک اسم متاخر هم می گذارند. مفرط ها از غلام سؤال می کردند که آیا تو مجلس یازدهم جمنا کاره ای بود یا نه؟ غلام جواب می دادم که جمنا بی آرامی هست، اندوه نیست. الان بی قراری برای ستادهای آتی باز این را می گویند؛ یعنی این گونه نیست که ستاد انتخابات باشگاه کلا منحل شود و به کنار بروند و عده ای جدید بیایند. اشکال این شناوربودن همین است. تا آن مردم ها که باید دور هم بنشینند بوسیله جمع بندی برسند و بعد تازه مدعی ها را لحن کنند و با آنها مباحثه کنند و به جمع بندی برسند، مقداری فرایند تمام می شود.

هنرور گفت: منهای اصلاح طلبان هنجارشکن که دنبال تحریم هستند و تعدادشان غصه الان ناچیز شده و دنبال فتنه بودند، اصلاح طلبان متحمل یک حٌسن نسبت بوسیله ما دارند و آن اینکه وقتی میدان را نگاه می کنند مقایسه می کنند و پیاده شدن ماخذ برداشت خودشان می گویند ما خوب و خوب تر و بی تفاوت و بد و بدتر داریم و از بین اینها مقایسه کرده یک نفر را تفویض می کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: تعدادی از دوستان ما می گویند چنانچه یک ذره از اصولگرایی طرف خراطی شده باشد، دیگر باید بیرونش انداخت و باید متعاقب کسی برویم که کاملا ناب باشد. به همین برهان ممکن است آنها در تحلیل هایشان به این نتیجه برسند که روحانی را پیاده شدن عارف تقدم دهند، علی رغم اینکه عارف تمام سابقه اش اصلاح طلبی است، آقای فقیه تازه می خواهد با مصالحه طلبان کار کند.
  • ۹۹/۰۶/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی