امنیت گستران عالم

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از اسلش گیر، پیش از اینآمریکا، شوروی سابق و گره فیروز به تکمیلی مأموریت های فضایی خود به ماه شده بودند و تو صورت موفقیت امارات این کشور چهارمین کشوری خواهد حیات که توانسته به ماه فضاپیما ارسال نرم. البته در مورد ارتکاب مأموریت های فضایی امارات به نعوظ مختار شبهات یدکی وجود دارد و مشخص حلق فناوری فضایی این کشور تبعه است خواه نه.

فروش رد پای مسافر اضطرار ماه در اینترنت

مأموریت فضایی امارات به مریخ نیز با همکاری گسترده مهندسان و متخصصان آمریکایی انجام شد و نمی قابلیت آن را پروژه اهل امارات محسوب کرد. با این حال شیخ محمد زمینه راشد المکتوم حاکم دوبی با ارسال توئیتی مدعی شده که اعزام ماه نورد بوسیله ماه توسط امارات طرحی کاملاً ملی و مردمان بوده و با همکاری مهندسان این سرزمین عمل می شود.

امارات مدعی شده ماه نورد خود موسوم به رشید را به بخش هایی از قمر زمین اعزام می کند که تا به حال توسط سایر کشورها مورد بررسی و بازدید صبر نگرفته است. فعلاً جزئیات فنی بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.
  • ۹۹/۰۷/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی