امنیت گستران عالم

درون جدیدترین گوشی های پیکسل، گوگل ویژگی روتوش سلفی را از حالت پیش فرض دوربینحذف می کند. گفته می شود اقدام اخیر گوگل برای کاهش اثر منفی استانداردهای غیرطبیعی نظام روی کاربرانش است. اعمال تغییرات جدید از گوشی های پیکسل 4a و  4a 5G و 5 آغاز و اعمال روتوش تو عکس سلفی به برگزینی کاربران انجام می شود.

سال گذشته، ایساک رینولدز، مدیر ارشد محصولات دوربین های پیکسل، در گفت وگو با ورج درباره ی نحوه ی کار تیمش روی قابلیت فیلترها و روتوش صورت توضیحاتی داد. او عنوان کرد که این تیم برای یافتن بهترین کیفیت روتوش دوربین های پیکسل، با عکاسان عادات ازدواج مشارکت می کنند.

یادآوری می شود کاربران به انتخاب خودشان می توانند از فیلترها مصرف کنند. تغییرات اخیر با بوسیله روزرسانی متاخر دراختیار کاربران استراحت می گیرد و با آیکون و برچسب هایی درباره ی برهان اعمال نوع ویرایش روتوش بوسیله کاربر وقوف رسانی می درنگ. همچنین، اپلیکیشن دوربین نوع ویرایش مانند بافت پوست و اثر جزیی دون چشم و شعاع چشم را کاربر نشان می دهد و درصورت تأیید او، این تغییرات اعمال می شوند؛ پس مانند گذشته، روتوش بوسیله صورت خودکار اعمال نخواهد شد.مقاله های مرتبط:مذاکره گوگل با عکاسان مراسم زناشویی بخاطر ارتقای محدودیت روتوش چهره با دوربین پیکسل 4پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G گوگل رونمایی شدند

بوسیله گفته ی گوگل، این مشارکت در گفت وگو با کارشناسان مصونیت روان به این موضوع پی برده است که درصورت ناآگاهی افراد از اعمال فیلتر، تأثیر سلبی روی اشتی روانشان گذاشته می شود. سازنده ی گوشی های پیکسل اعلام کرد که تغییرات متاخر در به روزرسانی بخاطر خلق کردن شفافیت و نشان دادن چهره ی واقعی کاربران اعمال می شود. اهالی مانتین ویو درباره ی ویژگی جدید توضیح دادند: فیلترهای پیش فرض می توانند مخفیانه استانداردهای زیبایی برای افراد ایجاد کنند و آن ها چهره ی حقیقی گیرایی را با این استانداردها مقایسه می کنند.

به روزرسانی جدید تغییرات جزئی داخل عملکرد اپلیکیشن دوربین گوشی های گوگل ایجاد می کند و البته ممانعتی در استفاده از فیلترها ایجاد نمی کند. به عبارت دیگر، کاربران می توانند کنترل بیشتری در شهود سلفی داشته باشند و به گزینش خودشان فیلترهای مدنظر را اعمال کنند یا از چهره ی واقعی شان سلفی بگیرند. همچنین درون به روزرسانی جدید، بوسیله جای استفاده از عبارت فیلترهای زیبایی، گزینه های روتوش صورت را با استفاده از آیکون و برچسب علامت می دهد. پس از انتخاب هر گزینه ی روتوش نیز، درباره ی تغییر تمثال توضیحاتی داده می شود.



اخیرا بحث ها درباره ی تأثیر منفی فناوری روی سلامت رسا افراد شدت محزون است. پیشرفت فناوری و توسعه ی شبکه های ارتباطی و اجتماعی از فدایی گنجایش ها کاربردی است؛ اما تعدادی از کاربران عکس های بی عیب و نقص و به تعبیر مطابق با «استانداردهای تزیین امروزی» از خودشان منتشر می کنند که دید افراد را به مفهوم زیبایی تبدیل داده است و کاربران دیگری نیز زیر تأثیر آن ها سعی می کنند چهره ای متفاوت از خودشان را در این شبکه ها به اشتراک بگذارند.

با افزایش انتقادها از شبکه های مدنی مبنی پهلو عامل تکثیر افسردگی و هیجان کاربران، پلتفرم هایی قرین فیسبوک و اینستاگرام سعی کردند با خلق تغییراتی مانند پنهان کردن لایک پست ها، به تقویت سلامت روان کاربرانشان کمک کنند. غول های فناوری دیگر مانند گوگل و اپل نیز ابزارهای بازرسی بر مدت زمان مصرف از گوشی نمایش کرده اند تا کاربران از میزان استفاده پایگاه از فضای مجازی آگاه شوند. مشخص ازاله که روتوش سلفی از حالت پیش فرض مدل های دیگر پیکسل و اپلیکیشن های دوربین سایر گوشی ها حذف شود یا خیر و به دیدن نمی رسد این انفراد به ابدار ابزار متاخر دوربین گوشی های پیکسل اخیر متصل باشد.بیشتر بخوانید:لایو ویو گوگل مپس با استعداد های متاخر به روزرسانی می شودبررسی ردمی نوت 9 شیائومیگوگل رسما تو اندروید 11 به پشتیبانی از پلتفرم واقعیت رمزی DayDream خاتمه دادنمایشگر گلکسی زد فولد 2 با ناخن خراش برمی داردمقاومت درخورتوجه نمایشگر Moto Razr 5G موتورولا
  • ۹۹/۰۷/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی