امنیت گستران عالم

تقریبا چیزی از سال ۲۰۲۰ باقی نمانده است و درون این مدت، گوشی های مختلفی شناساندن و ملتفت راسته شده اند؛ گوشی هایی با پشتیبانی از دوده پنجم اینترنت همراه، دوربین های متعدد و نمایشگرهای بزرگ. بوسیله همین دلیل، فرصت احسان است که وضعیت گوشی های معرفی کردن شده را بررسی کنیم و بی آرامی نگاهی به گوشی های آینده بیندازیم.

امسال تمرکز حقیقی سازندگان گوشی های هوشمند روی دوربین و نمایشگر و اینترنت قبیله پنجم حیات. باتوجه به مسری بیماری کرونا، جلسه جهانی موبایل لغو شد و تولیدکنندگان گوشی های هوشمند مجبور شدند که از محصولات جدیدشان در قالب مراسم های آنلاین رونمایی کنند. گفتنی است این کنفرانس معمولا در اسفند برگزار می شد. پس با زومیت همراه باشید تا نگاهی اجمالی به بهترین گوشی های 2020 بیندازیم.بهترین گوشی های 2020 که معرفی شده اندسامسونگ گلکسی اس ۲۰



سامسونگ در سال سیال میلادی سه گانه مدل مختلف از پرچم داران گلکسی اس را معرفی کرد: استاندارد پایه با نام گلکسی اس ۲۰ عاری پسوند و استاندارد گلکسی اس ۲۰ پلاس و معیار گلکسی اس ۲۰ اولترا. این شرکت الزام ای برای سری گلکسی اس ۲۰ سنگ تمام گذاشت و تقریبا فناوری خاصی در دنیای گوشی های موبایل حیات ندارد که داخل این گوشی ها مشهود نکنید. برخی از این فناوری ها عبارت اند از: اندام ی فلزی با جدیدترین نسل از تیغ های جماز و ضدخش گوریلا گلس درکنار نمایشگرهای باکیفیت با بها نوسازی ۱۲۰ هرتز، جدیدترین نسخه ی اندروید، توانمند ترین پردازنده ی سامسونگ، ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم، سریع ترین حافظه های داخلی، دوربین های عالی، بلندگوهای استریو و کامل ترین فناوری های ارتباطی و فناوری شارژ کندرو.

همان طورکه در بررسی گلکسی اس ۲۰ و معاینه گلکسی اس ۲۰ اولترا گفتیم، هر سه مدل تجربه ی اندک وبیش یکسانی دراختیار کاربرانشان فراغت می دهد. چیرگی مدل اولترا که مقدار یدکی دارد، بیشتر به مبصر نمایی دوربین آن برمی گردد و بخاطر اکثر کاربران ابتیاع مدل پایه کفایت می کند.قیمت و مشخصات اس ۲۰قیمت و مشخصات اس ۲۰ پلاسقیمت و مشخصات اس ۲۰ اولترا

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰



با کمی اغراق، سری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ تمام ترین تجربه فقره با گوشی های اندرویدی را ارائه می دهد که تا به امروز ساخته شده است. اگر معاینه گلکسی نوت ۲۰ را در زومیت خوانده باشید، می دانید که چرا این گوشی ها را جزو نیکوترین ها می دانیم.

البته نوت ۲۰ هم قرین گلکسی اس ۲۰ داخل چند میزان معرفی کردن شد: گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ معمولی عاری هیچ پسوندی. باید تو نظر داشته باشید که برضد سری گلکسی S20، اکثر ویژگی های دوست داشتنی سری نوت ۲۰ فقط درون مدل اولترا بود دارد. گلکسی نوت ۲۰ اولترا بهترین نمایشگر را در بین همه گوشی های ساخته شده تا به امروز دارد و قلم جدید آن هم نزدیک ترین امتحان را به تجربه امر کردن با یک خودکار اصلی نمایش می دهد. مدل عادی حتی از نعمت بدنه اعلا اندوه محروم باقی مانده است و از پیکر ای پلاستیکی استفاده می کند.

بنابراین اگر زمانی قصد خرید یکی از گوشی های سری نوت را داشتید، حتما بودجه تان را افزایش دهید و معیار اولترا را بخرید.قیمت و مشخصات گلکسی نوت ۲۰قیمت و مشخصات گلکسی نوت ۲۰ اولترا

سونی اکسپریا 1 مارک II



پیش از هر چیز، باید بدانید بوسیله احتمال بی اندازه زیاد درفش دار بسیار جذاب سونی را نمی توانید در بازار ایران برملا کنید؛ زیرا فقط در تعداد محدود و بازارهای خاصی مثل آمریکا و ژاپن عرضه می شود. به هر صورت، اکسپریا 1 مارک II با برچسب ارج ۱،۲۰۰ دلاری گوشی طولانی عیاری است. طراحی زیبا و کشیده با نیکوترین مواد اولیه که امضای گوشی های پرچم دار سونی محسوب می شود، درون اکسپریا 1 مارک II حزن دیده می شود.

پرچم دار جدید سونی یکی از قلیل گوشی های میدان است که همه ی امکانات را یکجا دارد؛ از درگاه کارت حافظه خمود تا جک هدفون ۳٫۵ میلی متری، بلندگوهای استریو، بدنه ی ضدآب، اندروید خالص گوگل، شارژ بی سیم، تنظیمات دستی دوربین و... تمام آن چیزی است که هر کاربر حرفه ای گوشی هوشمند نیاز دارد. همه ی این امکانات را در نمایشگر OLED و 4K تجربه می کنید که جزو بهترین ها درون بین گوشی های هوشمند محسوب می شود.

شاید این گوشی سونی داخل فهرست بهترین گوشی های 2020 جزو لخت محصولاتی باشد که فاقد نمایشگر ۹۰ خواه ۱۲۰ هرتز و شارژ متجاوز کندرو است؛ اما به طور کلی، یکی از نیکوترین امتحان های کارکردن با گوشی های هوشمند را ارائه می دهد.بها و مشخصات سونی ایکسپریا 1 مارک II

وان پلاس ۸ تی



در کمینه از سه ماه باقی مانده بوسیله انتها سال ۲۰۲۰ میلادی، وان پلاس از جدیدترین گوشی پرچم دار خود یعنی وان پلاس ۸ تی رونمایی کرد. ۸ تی همه مواردی که از درفش دار این انبازی شوق دارید، برآورد می کند؛ از نمایشگر فراخ امولد و ۱۲۰ هرتزی خمود تا شارژر زبر زننده ۶۵ واتی و یکی از قدرتمندترین باطراوت افزار روز که تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ و مقدار زیادی رم را محتوی می شود. نکته جالب تو مورد فناوری شارژ سریع ۸ تی اینکه در زمان ۱۵ دقیقه، باتری حجیم ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی می تواند تا نزدیک بوسیله ۶۰ درصد شارژ شود. شارژ طولانی صفر تا ۱۰۰ درصد آن غم فقط ۳۹ دقیقه طول می کشد. وان پلاس ۸ تی برای عکاسی ۴ دوربین در عقب و یک دوربین سلفی را در اختیارتان قرار می دهد.

جدیدترین درفش دار وان پلاس از اوایل آبان ماه ۹۹ با زیاده چرب یا شیرین بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ دلار بسته به مقدار رم و حافظه داخلی، وارد بازار می شود. البته تجربه نشان داده که ارج گوشی های وان پلاس در ایران کاملا فراتر از چیزی است که انتظار داریم؛ بنابراین اگر آن را با برچسب زیاده چرب یا شیرین متشابه گلکسی نوت ۲۰ محسوس کردید، اصلا تعجب نکنید.

ارزش و مشخصات وان پلاس 8 تی

شیائومی می ۱۰ / می ۱۰ پرو



گوشی دیگری که داخل فهرست بهینه گوشی های 2020 قرار می گیرد، می ۱۰، درفش دار جدید شیائومی است. می ۱۰ که در آخرین روزهای بهمن سال گذشته معرفی کردن شد، نه تنها بهترین گوشی شیائومی محسوب می شود؛ بلکه یکی از گوشی های گرانبها این شریک چینی هم بوسیله احصائیه می آید.

می ۱۰ در دو نسخه ی معمولی و پرو رونمایی شد که میزان پرو از دوربین پرعضله تر، باتری حجیم تر، شارژر زننده برنده و حافظه ذخیره سازی بیشتری بهره می برد. بوسیله سوا این محدودیت ها، سایر حصه های هر دو گوشی یکسان است. می ۱۰ و می ۱۰ پرو هر دو از بدنه ای خوش تاسیس و باکیفیت، نمایشگر خمیده و فراخ با بها نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه ی قدرتمند اسنپ دراگون ۸۶۵، جدیدترین نسخه ی اندروید، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ سریع بی سیم بهره می برند.

با اینکه ازنظر مشخصات سخت افزاری نفاق زیادی بین می ۱۰ و گلکسی ۲۰ وجود ندارد، می ۱۰ برچسب قیمت ارزان رطوبت دارد که خریدش را برای قشر گسترده ای از کاربران فراهم می درنگ. شیائومی می ۱۰ هم یکی از گوشی های درفش دار به نفع ی حال مجهز و غم یکی از بهینه گوشی های 2020 محسوب می شود. پیشنهاد می کنیم که حتما بررسی شیائومی می 10 را بخوانید.قیمت و مشخصات شیائومی می ۱۰قیمت و مشخصات شیائومی می ۱۰ پرو

آیفون ۱۲ / ۱۲ پرو



اپل امسال داخل مراسمی با عنوان Hi, Speed که اواخر مهرماه برگزار شد، از چهار آیفون رونمایی کرد. البته می توانیم این چهار آیفون را به دو حصه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مرتبه بندی کنیم که شبیه سال قبل، مدل های پرو امکانات بیشتر و تجربه بهتری را ارائه می دهند.

بارزترین تحول خلق تو گوشی های آیفون ۱۲ در مقایسه با نسل قبل، پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت موبایل یا همان اینترنت 5G محسوب می شود. علاوه بر این، هر چهار مدل از نمایشگرهای امولد با بلور های مقاوم گوریلا گلس و تراش قدرتمند A14 کاربرد می کنند. تفاوت های اصلی مدل های معمولی و مینی با پرو به دوربین و سنخ جثه دستگاه برمی گردد. درحالی که مدل های معمولی و مینی از ترکیب آلومینیوم و تیغ دار کردن باریک شده اند، اپل در ساخت مدل های پرو و پرو مکس از فلز ضدزنگ استفاده کرده تا بدنه باکیفیت تیز و نمایان زیباتری داشته باشند. دو میزان پرو، دوربین سومی برای اضافه شدن زوم اپتیکال دارند و البته دوربین پا بر جا آیفون ۱۲ پرو مکس سلطه های اضافی در مقایسه با دوربین اصلی سه گانه مدل دیگر دارد.

در زمان نگارش این مقاله، هنوز خرید معیار های مختلف آیفون ۱۲ ابتدا نشده است، ولی باتوجه بوسیله بها دلار و هزینه رجیستری، بوسیله رویت می رسد که جزو گران ارزش ترین گوشی های راسته باشند؛ البته بعید است که کسی از ابتیاع آیفون ۱۲ پشیمان شود.قیمت و مشخصات اپل آیفون ۱۲ پروقیمت و مشخصات اپل آیفون ۱۲

آیفون SE 2020



داخل سال ۲۰۲۰ بالاخره پس از چهار سال، اپل دودمان جدید گوشی ارزان ارزش آیفون SE را رونمایی کرد. البته در رویت داشته باشید که واژه ی ارزان از نظر اپل و کاربران کاملا متفاوت است. برای ابتیاع مفت ترین مدل این گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی، باید ۴۰۰ دلار بپردازید که البته در فروشگاه های سرزمین با قیمت بسیار از ۱۴ میلیون تومان فروخته می شود. به هر صورت، اگر عزم خرید گوشی مشت دوم ندارید و جزو طرفداران دوآتشه ی اپل هستید، آیفون SE 2020 تنها انتخابتان خواهد حیات.مقاله ی مرتبط:بررسی آیفون اس ای 2020 اپل

به طور خلاصه، آیفون SE 2020 در گوهر آیفون ۱۱ تو کالبد آیفون ۸ است؛ بنابراین ازنظر غلبه پردازشی، دور از واقعیت نیست اگر آن را سریع ترین گوشی حال حاضر جهان بدانیم؛ چراکه به لطف پردازنده ی توانمند A13 و پیکسل های ناچیز نمایشگر، آیفون SE 2020 محصولی بسیار قدرتمند است.

البته اگر از قدرت فوق العاده گوشی و پشتیبانی نرم افزاری آن بگذرید، باید با نقشه کشی قدیمی، حاشیه های بی حالت اطراف نمایشگر، شارژدهی متوسط باتری و عملکرد کوفته دوربین تو شب کنار بیایید.قیمت و مشخصات آیفون SE 2020

هواوی پی 40 پرو / جای پا 40 پرو پلاس



تا بدین دم داخل سال جاری میلادی، هواوی پی ۴۰ پرو آخرین پرچم دار شناساندن شده محسوب می شود که قطعا می تواند درون فهرست نیکوترین گوشی های 2020 استراحت بگیرد. ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید: این گوشی که هیچ کدام از سرو های گوگل را ندارد و محدودیت های فراوانی در اجرای اپلیکیشن های مختلف دارد، چطور می تواند در این سیاهه راحتی بگیرد؟ واقعیت این است چنانچه با محدودیت های اندروید عاری سرو های گوگل کنار بیایید، پی ۴۰ پرو و مدل گران تر آن، جای پا ۴۰ پرو پلاس، بوسیله راحتی جزو بهترین گوشی های 2020 استراحت می گیرند. کافی است که مطالعه هواوی اثر ۴۰ پرو را تو زومیت بخوانید.

پی ۴۰ پرو یکی از بهینه دوربین ها را در بین همه گوشی های هوشمند دنیا دارد. پی ۴۰ پرو و اثر ۴۰ پرو پلاس از تعداد زیادی دوربین با حسگرهایی با رزولوشن ۸ تا ۵۰ مگاپیکسل نصیب می برند تا داخل شرایط های کاربری مختلف، نیکوترین عملکرد را به ارمغان بیاورند. این دوربین ها نه عزب می توانند بهترین عکس ها را تو بین همه ی گوشی ها ثبت کنند؛ بلکه امکانات زیادی مثل ارشد نمایی اپتیکال ۱۰ برابری اندوه ارائه می دهند.

حتی بوسیله مگر مناظره دوربین، سایر مشخصات این دو گوشی هم زیاد ناراحتی انگیز است. نمایشگرهای ۶٫۵۸ اینچی OLED با قیمت نوسازی ۹۰ هرتزی، تراشه ی قدرتمند کرین 990، مقادیر زیادی رم و ذهن ی ذخیره سازی و شارژ سریع ۴۰ واتی فقط اندکی از مشخصات این دو محسوب می شوند.

پی ۴۰ پرو پلاس که گران ترین پرچم دار هواوی هم به شمار می آید، کالبد ای باریک شده از جنس سرامیک و یک دوربین بیشتر و شارژ بی سیم ۴۰ واتی را درون مقایسه با جای پا ۴۰ پرو به همراه دارد.قیمت و مشخصات هواوی پی ۴۰ پرو پلاسقیمت و مشخصات هواوی پی ۴۰ پروبهترین گوشی های 2020 که هنوز معرفی کردن نشده اندهواوی میت ۴۰ / میت ۴۰ پرو



با اینکه اولاد بعدی گوشی های سری میت تیمار بدون سرو های گوگل متوجه راسته خواهند شد، نمی توانیم جذابیت و قابلیت های آن را نادیده بگیریم. سری میت ۴۰ هواوی در دو نسخه ی معمولی و پرو در برگ ریزان معرفی کردن می شود. البته مشابه میت ۳۰، ممکن است هیچ وقت متوجه بازارهای جهانی نشوند و اصلا نتوانید آن ها را بخرید.

موافق اطلاعات بی پرده شده، پرچم داران آینده ی هواوی به تراش ی Kirin 9000 مهیا می شوند. این خراش ی پنج نانومتری احتمالا در ماه های آتی و پیش از معرفی سری میت ۴۰ رونمایی خواهد شد. همچنین، میت ۴۰ بدوی گوشی هواوی خواهد وجود که از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی نصیب می برد. البته فاش نیست که این مورد داخل هر دو نسخه ی میت ۴۰ استفاده می شود یا تنها در مدل پرو. ظاهرا هواوی از لنز Free-Form بخاطر دوربین سوپرواید درفش داران خود استعمال خواهد کرد که مانع از انحنا تصاویر می شود. موضوع بنیادی دیگری که باید در نظر داشته باشید، ویژگی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو در اجرای اپلیکیشن های مختلف است. هنوز مشخص نیست میت ۴۰ وارد میدان ایران شود یا بوسیله سرنوشت میت ۳۰ دچار شود.

نرخ به روز و مشخصات متخصص و هر اطلاعات موردنیاز دیگر بخاطر بیع ارزان و آگاهانه ی گوشی موبایل را درون بخش محصولات زومیت بیابید. داخل این بخش، علاوه کنار مشخصات فنی کنجکاو و پاسخ به پرسش های شما، امکان مقایسه ی دو خواه چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می توانید بخاطر وقوف از آخرین  مقدار گوشی سامسونگ،  نرخ گوشی شیائومی،  بها گوشی هواوی و  آیفون از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. مشاهده سواد نرخ گوشی

پرسش های متداولبهترین گوشی های 2020 شیائومی کدم اند؟شیائومی در سال 2020 گوشی های متنوعی را واقف بازار کرده است. قدرتمندترین گوشی این شرکت، شیائومی می 10 نام دارد که از تراش اسنپ دراگون ۸۶۵ یکروز می برد. داخل رده گوشی های میان رده هم، سری های ردمی نوت 9 و ردمی K30 بهترین گوشی های 2020 شیائومی محسوب می شوند.بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2020 کدم اند؟سامسونگ برابر عادات هر سال، سلسله متاخر گوشی های سری گلکسی اس و گلکسی نوت را با شهرت گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 بااطلاع بازار می کند. سری گلکسی اس 20 درحال مجهز داخل سه مدل معمولی، پلاس و اولترا دانا میدان شده است و انتظار می رود که سری گلکسی نوت 20 هم با استاندارد های مشابهی نمایش شود.بهترین گوشی های 2020 از دید باتری کدام اند؟امسال شرکت ایسوس قصد دارد اولاد سوم گوشی راگ فون را با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی وارد بازار کند که به ظن زیاد، بهترین عملکرد را از نظر شارژدهی باتری خواهد داشت. به جز این گوشی، سری گوشی های ردمی نوت 9 شیائومی با باتری ۵۰۲۰ میلی آمپرساعتی هم شارژدهی کثرت نواخت دارند.بیشتر بخوانید:داخل رویداد معرفی میت ۴۰ هواوی منتظر چه محصولاتی هستیمشارژر مگ سیف اپل با پیکسل 5 و گلکسی زد فولد 2 کار می کندپتنت جدید سامسونگ گوشی هایی با طراحی انحصار بوسیله فرد و نمایشگر جداشونده از شاسی را علامت می دهدقیمت آیفون ۱۲ در ایران حدودا چقدر خواهد بود؟آیا آیفون ۱۲ دو سیم کارت از 5G پشتیبانی می کند؟
  • ۹۹/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی